Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Vært og kjøpt meg ammete, og tenkte nå og lage meg min første kopp. Men hvor fort merket dere virkningen av den dere som bruker den? Må jeg vente en stund, eller går det fort?
2 hjertegull :) Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Vet ikke hvor fort teen virker, men har hørt at det tar ca ett døgn for enkelte ting å gå over i melken. Hvorfor vil du drikke ammete? Jeg bare spør, for jeg prøvde det nemlig, mens synes den var så stygg på smak at jeg klarte ikke drikke den. Så hvis du drikker det for at babyen ikke skal plages med luft i magen, så kjøp heller fennikel kapsler på apoteket, en kapsel to ganger om dagen funker kjempefint! Babyen fjærter endel, men lufta kommer ut, og de plages ikke av den! Vær forberedt på å gasse litt selv også Hvis du drikker det for produksjonen sin del, så er "rød te" like bra. Drikker selv "four red fruits", det gjorde underverker på produksjonen min da jeg ennå lå på sykehuset.. Håper jeg var til noe hjelp
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2008 Er for å få opp produksjonen ja, for jeg har ikke nok melk. Hmm... da skal jeg teste det, for den ammeteen smaker drit ja! Takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå