phantomet Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Gratulerer så mye med dagen! St. Hans aften må være en fin dag å ha bursdag!!! Alle bålene, og festlighetene er bare for deg vet du...GARANTERT!!! Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil vi gratulere. Alle i ring omkring deg vi står, og se nå vi vil marsjere. Bukke nikke, neie, snu oss omkring, danse for deg med hopp og sprett og spring! Ønsker deg av hjerte alle gode ting, og si oss så, hva vil du mere? Gratulere!!!!!!
Næsningsfrua Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Hahaha, nå BLE jeg overrasket! Jeg var ikke snurt altså, bare måtte late litt som :-) Tusen tusen takk!
Maud Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Hipp hurra og gratulerer med dagen. Fint med damer som har vett til å si at her er jeg og jeg vil bli sett!
dritgrei hei hei! Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Gratulerer med dagen næsning. jeg tenker på "Næsi" hver gang jeg ser deg....det er neshornet til hun som har hatt påskemorgen og sommermorgen noen ganger :-) næsi næsi hei hei hei, det er dama som har pynta seg...
frøydis m/ 4 Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Gratulerer med dagen! Bedre sent enn aldri :-)
tebekaa Skrevet 23. juni 2008 #7 Skrevet 23. juni 2008 HURRA! HURRA! HURRA! Gratulerer med dagen Næsning!!! Har feiret deg med bulder og brak i kveld, det skal du vite;-) Bursdagsklem:-)
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #8 Skrevet 24. juni 2008 Og hurra på etterskudd for bursdagsdamen fra Næs! Håper du hadde en fantastisk bursdags-feiring med bål, pølser og masse annet digg (is?) slik seg hør og bør når man har bursdag!
Karomamma Skrevet 24. juni 2008 #10 Skrevet 24. juni 2008 Gratulerer så masse med gårsdagen Håper du fikk myyyyyyyyye kake og maaaaaange klemmer!!
Plutseliten :) Skrevet 24. juni 2008 #11 Skrevet 24. juni 2008 Forsinket gratulasjonshilsen og klem fra meg )
Gummelillan Skrevet 24. juni 2008 #13 Skrevet 24. juni 2008 Hipp, hipp hurra fra meg også - om enn kraftig forsinket ;-)
Tiggywinkle Skrevet 25. juni 2008 #14 Skrevet 25. juni 2008 Gratulerer med overstått! Håper du hadde en fin dag:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå