Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen erfaring med disse skoene? Er de så gode som det blir sagt? F.eks som innesko på jobben.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte meg et par for noen dager siden, og jeg er kjempefornøyd! Har en del låsninger i ryggen, og kjenner at det skjer noe med dem! Driver enda å venner kroppen til dem, bruker dem ikke så lenge av gangen! jeg vil ihvertfall anbefale dem!!

Skrevet

Ja, de tror jeg er et must å ha på jobben for folk med litt ryggplager:)

Men du, har du sett at Grethe Waits har sko/sandaler laget fra samme prinsippet, bare mye billigere? Jeg tror jeg skal kjøpe de!

Skrevet

Jeg ble svimmel første dagen av og gå med dem. Men sliter med bekkenløsning nå som jeg er gravid, og må si jeg har blitt mye bedre. Håper de er verdt de 1800 kr.

Det er forresten 10 % nå på falkanger butikkene.

Skrevet

Jeg er ikke fornøyd med dem..

Har ryggproblemer jeg også, men merker ingen forskjell, er heller værre...=(

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med mine :o) Har sandalene og bruker de som innesko,merker det fort på ryggen om jeg har vært sløv med å bruke de...

Jeg vil så absolutt anbefale de:o)

Skrevet

Veldig bra, men passer ikke for alle. Jeg er avhengig av mine to par.

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med mine, får kjempefin holdning og bruker kroppen riktig når jeg går og står...

Men brukte de litt for lenge første dagene, ble svimmel og "sjøsyk". Etter en uke eller to kunne jeg bruke de så lenge jeg ville og det gjør jeg.

Skrevet

MBT sko er kjempefine så lenge du har bra ankler...

De som har ustabile ankler, eller slakke leddbånd bør overhodet ikke bruke de..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...