Gå til innhold

Ella Bella = Lisa Rose = Mirakelspiren = Melamin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, nå har vi enda en. Jippi... Melamin...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du tar feil, for hun har jo vært her lenge. Link?

Skrevet

nå blir melamin forvirra, jeg er hvert fall ekte:P Hvorfor tviler du på meg?!.. nei nå blir jeg helt satt ut, ja, har vært her siden jan/feb.

Skrevet

herreguuud, dere er så paranoide. Noen som tuller her, og dere sitter med haukeøyne for å felle alle andre. Move on! hva så? bare la vær å svar hun da hvis DU tror det, ikke kringkast hun som en fake person fordet..

Skrevet

Nei, jeg er virkelig ikke fake :) Vært her lenge, tror noen har litt lite å gjøre tydeligvis. Jeg er i hvert fall meg! ;)

Skrevet

Nei jeg aner ikke jeg.. har ikke noe grunn for å tro det uansett, synes bare det er litt slitsomt at det hver dag spekuleres i hvem som er den nye ella bella.. man kan liksom ikke ha gjort noe som ikke er A4 for å ikke bli mistenkt.

Bare overse det.. noen skal alltid ødlegge!

Skrevet

Ja, synes forsåvidt det er bedre med en ellabella som forteller "too good to be true" historier, enn ja, en negativ fjert med mye fritid til å henge på BiM. :D

Men takk for tilbakesvar anonym 18:41, hyggelig at det er noen her med hodet godt skrudd på;)

Skrevet

Ikke glem frk.larsen da:D

Bortsett fra Melamin som mest sannsynlig ikke er en av hennes mange aliaser, har vi flere tro?

Skrevet

Må ikke glemme frk larsen nei. Noen flere? Noen med mistanker?

Skrevet

Ikke bry deg om det tullet der, melamin!

Du har jo vært her lenge, jeg tror ikke du er ella bella

Skrevet

Dere må ikke "dømme" folk så fort da, hva var det egentlig som gjorde at jeg ble anklagd for å ha falsk profil? Jeg skriver jo nesten ikke innlegg på BiM, er mest snikleser av hva andre skriver jeg:P

Skrevet

samme spør jeg om. Ble annklaget slik jeg også, men kom ingen begrunnelse. skjerp dere, tåplige anonyme med altfor mye fritid.

Skrevet

Meg du snakker til anonym 21:29? Link av hva i så fall?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...