chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Kan du lese dette innlegget som jeg la inn tidligere? "Hva i himmelens navn var dette......" Er dette noe du drar kjensel på?
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 aldri vært borti. MEN: en ting lærte jeg ved forrige svangerskap. det er at ALLE smerter skal tas på alvor!! jeg var på sykehuset 14 ganger på to mnd. 13 av de gangene, var pga maserier som jeg synes var litt vondere, og ble sendt hjem. den 14. gangen, ble jeg og nesten sendt hjem, bortsett fra at morkaka ramla ut mens jeg var på do. Hadde jeg oversett smertene og venta litt og sett ann, hadde den ramla ut hjemme, og sønnen min hadde dødd.. jeg skriver ikke for å skremme, men jeg må bare si at du må dra heller 155ganger for mye UANSETT hvor mye styr det blir, enn en gang for lite..
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2008 Okay, lover å ta kontakt om jeg merker noe uvanlig igjen. Alt er tilbake på det normale nåda, ingen verk, ingen sårhet/ømhet lenger, ikke smerter eller noenting. Jenta sparker som vanlig og jeg har hørt hjertelyden hennes=) Så hittil tar jeg det rolig. Uansett så er det veldig greit å høre dette, og blir ikke latfor lett skremt... tror jeg selv vertfall... hehe=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå