Gå til innhold

Feber hos voksne er for det meste tegn på innfeksjon av noe slag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gidder ikke skrive hele innlegget igjen.. men er generelt tufs om dagen.. Og pottetett i alt fra ører, neser og øyne.. Tok tempen nå og den var 37.5.. Og det er feber hos meg.. Jeg har alltid ligget på 35.5 når jeg har målt meg i frisk tilstand.. Så da ringer jeg nok legen i morgen så får han sjekket for allergi eller bihule om han ønsker..

Men man får vel time kjappere om det er allergisk reaksjon eller noe?? Orker ikke gå sånn her så mye lenger.. Og legen fnyser vel bare når jeg sier 37.5 og at det er feber på meg.. Men det er vel det når normaltenp er 35.5-36 grader?!?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det kan like godt være virus. Ville ikke gått til legen med det der selv, men det vet du jo best selv.

Skrevet

Nei meste av grunnen til at jeg vil til legen er fordi jeg har en følelse av at det er allergi.. Og det er så slitsomt og gå med nesen og øynene sånn.. Samt smertene i pannen.. Klarer jo ikke engang prate i tlf på jobben nesten etter og ha vært en tur ute... Og sykepleieren på jobben kan jo ikke fortsette og medisinere meg.. hehe..

Skrevet

Hvor lenge har du gått sånn da? Du har nå i alle fall feber da, når temperaturen din ligger så lavt til vanlig.

Skrevet

Startet så smått på torsdag,.Fredag var jeg helt tett med rennende nese og veldig røde øyne.. Lørdag var likedann nesten verre.. Fikk da allergitabletter på jobben.. Har tatt de siden lørdagen.. Ikke noe bedre generelt bortsett fra øynene som ikke er så røde og nesen som ikke renner så mye.. Men fortsatt helt tett.. Smerter i øynene og panneområdet startet i går kveld..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...