Gå til innhold

Har blitt strippet i dag - noen med erfaringer???????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg vært hos jm i dag, og hun strippet meg... Sa jeg fortsatt hadde 1-2 cm igjen før livmorhalsen var avflatet, men var likevel veldig moden og myk, og hadde 1-2 cm åpning... Hun kunne kjenne hodet på lillemann...:)

hun sa hun hadde vært ganske ''hardhendt'' med meg, men syns ikke det var så ille vondt jeg...

Nå er det ca 2 timer siden, det murrer litt men ikke noe mer.. ikke blødd noe..

Lurer på om det er noen erfarne damer her som har opplevd å bli strippet og evt gått i fødsel? JM sa det skjer iløpet av kvelden / natten om det har noen effekt...

Er forresten 39+2 i dag..

Håper på svar! er så spent:D:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, da jeg fødte sist var det pga stripping. ha sex når du legger deg, sørg for å få orgasme selv også.. kanskje det går over i rier :o) min gutt kom dagen etter stripping, så hadde god effekt.. var og moden og 1-2 cm åpning...

Skrevet

ååååå gud så spennende!!! kan jeg spørre hvordan du merket ting var på gang Scorpiogi?... murringer / blødning etc?...

Nå håper jeg her:)

Skrevet

hva som skal til for og får jordmor til og strippe?...har hørt at mange ikke gjør det, så hvilke argument bør man ha for at de skal gjøre det...har 2 uker til term men om det ikke skjer no til da vil jeg og bli strippa! (=

Skrevet

Jeg ble strippa på termindato hadde da 2 cm åpning men det hadde ikke noe særlig effekt.

2 dager seinere ble jeg strippa igjen, fikk da litt lyst blod og riene startet bare minutter seinere...

Skrevet

chicolita- ja jeg tror også det er veeeeldig individuelt om jm vil strippe eller ikke... jeg går på regelmessige kontroller på fødepol på sykehuset, og har hatt samme jm hele veien.. hu er ei super jm, og har sagt at hun ikke har noe imot å strippe, at det faktisk er helt opp til den gravide!

men har hørt om jm som IKKE vil.. får håpe din jm er grei!

Nå er det 7 timer siden jeg ble strippa.. ikke noe blødning, murrer kanskje litt mer i ryggen, men ikke ''nok¨'',.. har lest nå at det kan ta 12-14 timer, eller kanskje mer før man evt kan få effekt av strippinga... Skal ha litt sex etterpå og ligge opp med beina en 30 mins tid, så får vi se!

:)

Skrevet

Jeg ble strippet av jordmor (klokka 14) 9 dager før termin, da var jeg moden men ikke avflatet. Kjente litt murringer etter dette men ikke noe mer enn vanlig egentlig. Fikk litt maserier på kvelden, tok 2 Paracet og et varmt deilig bad før jeg la meg, og har aldri sovet så godt som jeg gjorde den natten. Og jeg sov ikke de siste to månedene før fødselen! Dagen etter reiste vi på sykehuset klokka 12 (fortsatt usikker på om det virkelig var i gang) og snaut 2 timer senere var gutten født. Drømmefødsel!!!=) Lykke til :)

Skrevet

OI 2småm/IVF-skatt i magen!! det var jo kjempeeffektivt for deg!! Får håpe jeg også da:)

Skrevet

Ble strippet på sykehuset 41+5.. Livmortuppen var avflatet, men hadde bare 1 cm. åpning. Ble strippet til 2 cm. og gikk rundt med murringer og sammentrekninger i noen timer, men det gikk over da jeg la meg. Dagen etter gikk slimproppen. Nå er jeg 42+1 og ingenting har skjedd. Blir satt i gang på torsdag eller fredag om ting ikke skjer naturlig før da. Håååååååper at han velger å komme ut før torsdag/fredag!

Skrevet

Ble strippa da jeg var 38+2.Hadde da 2cm lang livmorhals,1-2 cm åpning og kunne kjenne hodet til minien + vannblæra selvsagt!

men det var snakk om at den var bakover vendt. (noe jeg ikke forstår noe av) og mormunnen var myk. Så jeg var moden.

Blødde en goooooood del og dagen etter gikk litt av slimproppen. Resten gikk lørdagen etter.. Det var da gjort en onsdag for å si det sånn.

I morgen er dette 2 uker siden og jeg sitter her fortsatt.Med termin i morgen.

Var til vurdering forrige onsdag og da påstod han legen jeg var til at indre mormunnen var lukket,noe som jordmor sa jeg ikke skulle høre på.Så i dag skal jeg til ny vurdering.Håper på at ting har forandra seg her nå da. *ler*

Du får ha lykke til iallfall:) Selv om det ikke hadde noe effekt på meg,så håper jeg det har det for deg:)

Skrevet

hei igjen! Lurer på hvordan det går med deg nå :o)

Jeg gikk og murret litt i ny og ne den kvelden. Så gikk vi og la oss, med tilhørende sox osv. Når mannen sovna etter det begynte det å gjøre litt mer vondt, de sammentrekningene av orgasme gjør godt tror jeg. Sov egentlig ikke mye den natta, lå bare til "lading". I 5-tia var jeg på do og da kom det masssse slim. ingen blødninger.

halv sju, i det mannen åpnet øynene, da begynte riene/masse kynnere/og murringer som avløste hverandre.. kl 9 kom jeg til sykehuset med 4 cm åpning og halv seks var han ute :o)

Skrevet

heisann,

jeg er gravid med 3.mann...men har aldri hørt om stripping, kan noen forklare hva det er??

I de siste svangerskapene gikk jeg til den eneste jm vi har her i bygda men hun er pensjonist nå, og denne gangen har vi fått en ny ung jm på helsestasjonen ,men som er her bare en gang i mnd. (vi bor langt ut på landet)..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...