Scorpiogi Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 .og jeg hadde sukker i urinen og litt forhøyet blodsukker.. så må tilbake på sånn blodsukkertest og drikke en halvliter med sukkervann..æsj.. noen andre her som hadde forhøyet blodsukker? hadde +1 på sukker i urinen og 7,2 på blodsukker... er 33+2 i dag..
Trulte76 Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 7,2 på blodsukker? lenge siden du hadde spist da? Jeg har svangerskapdiabetes. mitt 3. svangerskap og 3 gang med svangerskapdiabetes. Så har vel en del erfaring hehe. Men du har jo ikke mange ukene igjenn da..jeg fikk det denne gangen i uke 28, og har kostregulert. Så slipper insulin, og håper jeg slipper ut svangerskapet også. Du får ikke gå noe lengre enn til rundt terminen heller..for da setter de deg igang. Anefaler deg å ta med lese stoff. For du må sitte i ro i 2 timer etter belastninga. Men har du høyt blodsukker på fastende så slipper du belastning. Men litt usikker på hva blodsukkeret skal være på da. Jeg hadde 4,4 fastende, noe som er veldig bra, men kom opp i 9,1 etter glukosebelastninga. Så nå går jeg på kontroll på sykehuset 1 gang i uka og vekstkontroll annen hver uke.
Scorpiogi Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2008 ok, takk for svar ) får vente å se til onsdag da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå