Gå til innhold

Ang SF mål i uke 37..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Var på kontroll hos legen idag og sf målet mitt har gått helt ned til 28 cm nå 37+1,forrige kontroll når jeg var 35+5 var på 32..Noen som aner hva som skjer ? Blir litt bekymret,skal på ullevål i morgen tidlig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har magen din synket kanskje? Da kan sf målet bli litt mindre har jeg hørt.

Skrevet

hmm har ikke lagt merke til det no særlig ..men han har lagt seg godt ned i bekkenet..kan det være derfor? går man ned så mye av den grunn? takk for svar:D

Skrevet

Ingen som vet?

Skrevet

hadde det vært noe å bekymre seg over så hadde nok JM sendt deg på UL :) Så trur du skal slappe av jeg :) er det samme personen som har målt begge gangene også? For da også kan målene bli forskjellige.

Skrevet

mente lege og ikke JM siden det var lege du var med :)

Skrevet

samme skjedde med meg,men ikke så mye da,fra 31 til 30.

ble sendt på UL å fikk målt babyn,var -23 % vekstavvik,uka etter bare 10 %

skal på flere UL og ctg framover.

kan jo være det,eller bare att barnet har synket lengre ned.

du får vel svar i morgen :)

Skrevet

Ja det er samme legen,fastlegen min..Jeg skal på ul i morgen tidlig så da kanskje hun var bekymret da?

Skrevet

min lege målte veldig høye sf mål hun, så hun ville ha meg på UL..men målene var fine de :) Og litt feilmålt på sfmåla ja :) Nå er jeg innen for grønnfeltet, men henne var jeg laaaangt over.

Skrevet

Hmm er ikke -23 % i vekstavik litt mye? Jeg har vært på 2 vekst kontroller tidligere og da -10% og -6% men det var visst normalt..Da er det vel kanskje veldig mye for meg denne gangen om du gikk ned bare en cm og hadde -24% i vekstavik...hmm

Skrevet

ja men var bare 10 % uka etter da.blir fulgt opp hver uke med enten ctg eller UL.

men håper egentlig babyn kommer ut snart så jeg kan fete opp hun\han selv med morsmelk!

16 dager igjen til termin å er meget klar for å få babyn nå!! :)

lykke til imorgen!!

Skrevet

Jeg har 22 dager igjen til termin jeg..Så kan like gjerne komme ut til oss,og fete han opp selv ja:D hehe..Setter de i gang fødsel om det er mye vekstavik?vet du det...? 10% uka etter var jo bra:) da har hun/han vokst masse..Tusen takk for det..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...