Gjest Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Og min hærlige dish av en mann hadde nok ikke tatt skade av et par kg ned for helsa si. Jeg ammer jo og skal jo da ikke gå på en slik diett. Siden jeg er den som lager det meste av maten nå, siden jeg er i perm, lurer jeg litt på om dere kan fortelle litt hva det går i og komme med lure tips evt nettsider. Alt av rent kjøtt/fisk var topp og ubegrenset grønnsaker minus rot grsk. Ellers 30-50 g karbohydrater max om dagen. Eller hur? Saus blir jo da fyfy, men "steksjy" burde jo gå? Er det lov å bruke rent smør eller er det kun oljer som er lov?
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Man bør spise mindre enn 30-50g karbo om dagen, jeg har lest maks 15-20 hvis kuren skal være effektiv. Men dette avhenger jo av hvor mye man trener, for man må trene hvis denne kuren skal funke bra (som med alle slankekurer selvfølgelig). Det finnes mange fine oppskrifter på nettet, blant annet på www.ketolyse.no og på www.lavkarbo.no. Mannen min gikk ned 15 kg med ketolysekur i fjor og holder det enda selv om vi nå spiser normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå