Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Det gjør det ikke til oss. Vi har 3 barn og det holder... Flere barn betyr en barnehageplass til, større bil. større hus... så nei, vi kan ikke få flere barn...
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Har to, men planlegger nummer 3. Vi bor med ett soverom og mor er student, allikevel har vi besluttet at vi skal få nr 3. Penger er ikke alt, og for meg så vil jeg jo få en ok inntekt.Eier leiligheten også, så vi klarer oss da med liten plass siden den er vår;).
hit og dit Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Ja, men så har me berre ei no. Går alt som planlagt, så har me råd til mange. =) Krysser fingrene for oppgangstider i torskbransjen =)
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Ikke nå, neste skal vi få så snart vi begge har fast inntekt. To stykker på en inntekt orker vi ikke.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 må du ha en til? jeg hadde vært fornøyd med tre.
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #8 Skrevet 23. juni 2008 Ja det ville gått helt fint. Vi har også 3 barn, men bilen er alt på plass i så fall, har en 8 seters (caravelle), men ikke konkrete planer om flere. Ikke enda i hvertfall.
Joikaboll@ Skrevet 23. juni 2008 #9 Skrevet 23. juni 2008 Det koster da ikke så mye å ha et barn ekstra. Vi har 5 barn og jeg er hjemmeværende, kun 1 inntekt samt det jeg har av div utbetalinger, utgjør vel en mindre bra lønn, men min "inntekt" gjør oss ikke til store lånekunder i banken. Vi bor trangt og gammelt, kun 3 sovrom, men det skjer noe snart på den fronten. Om noen kommer med et barn til meg eller om det kommer et barn dalende ned fra oven skal jeg ta det imot, MEN, jeg har hvert gravid for siste gang og født for siste gang. Og bilen er forresten full nå, så da måtte vi i tilfelle kjørt hver vår bil ;-)
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #10 Skrevet 23. juni 2008 Økonomien tåler sannsynligvis flere barn enn kroppen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå