konemor med gutt+spire:) Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 jeg er lei av å leve lettvint. det er som regel burger eller fast food til middag annen hver dag. jeg klarer ikke stå på kjøkkenet å lage mat pga smerter og samboer gidder ikke så vi tar den lette løsningen: burger, pizza og annen dritt mat. når jeg vil kose meg setter han en pose chips i fanget på meg nå vil jeg ha annen mat enn junk! har dere noe forlsag til god fort gjort mat? og noe god snaks til kveldene annet en godis, brus og chips? er sinnsykt vanskelig å leve sunnt når samboer ikke er innstilt på det what so ever!!!
Mamma mjaua Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 jeg koser meg med gulrøtter. syns det er så deilig mmmmmmmmmm! men ikke alle som liker det da;)
konemor med gutt+spire:) Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2008 men er litt dyrt i lengden med fjordland?? og gullerøtter spiste jeg med lei på i første trimester i dag skal vi visst ha frityrstekte pølser og pommesfrites aaargh!!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Om mannen gidder å steike kjøttdeiga så er gryteretter, spagetti, nudler osv enkelt å lage, å du slipper å stå så mye oppreist. Slik er det her i huset, stå å skjære grønnsaker/frukt, steke kjøtt, skrelle poteter osv klarer jeg ikke. Så da koker jeg potetene med skallet på, kjøper ferdig sos, ferdig kjøttkaker, fiskekaker osv og lager.. fort gjort og du slipper gjøre så mye... å ikke minst:du slipper all den møkka maten som ikke er bar annet enn en gang i blandt. Kjøp grandis, bare legg på litt andre ting du har her og der... Sodd og loff er bra og enkelt, bare hive noen pølser oppi evt.
konemor med gutt+spire:) Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. juni 2008 det va kjempe smart! jeg har liten fantasi tydelig vis hehe
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 23. juni 2008 #7 Skrevet 23. juni 2008 Sjekk ut denne,veldig lett å lage. Tilsetter litt mer grønt jeg sa som paprika,mails mer tomater og annas og så har jeg nacosh cips til tilbehør i tilegg. http://www.matprat.no/oppskrift.aspx?tema=kos&artid=15111
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 23. juni 2008 #8 Skrevet 23. juni 2008 Er ikke alltid vi klarer å se den enkleste utveien=) Kjenner selv at jeg har mangel på fantasi, men da er det veldig greit med disse sidene, for her er jo sååå mange som kan hjelpe når ting stagnerer litt=) Lykke til med middagen=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå