En snupp - og en knert i magen Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Du ser det nok Den kan visstnok ha mange farger og former, men hos meg kom det plutselig masse seigt gulhvitt slim - en spiseskje, kanskje, og da hadde jeg hatt en god del seigt blankt slim i dagene før dette. Andre rapporterer om en stor geléaktig klump med litt grønt og blod i. Tror det meste er normalt mht farge og konsistens, men det er i alle fall synlig...
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Hiver på et spm til her jeg... kommer denne under lating av vannet eller bare i trusa liksom?
mamma-til-4 Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Er her inne og titter litt og kunne ikke dy meg....måtte bare skrive noe....Så sorry hvis du ikke synes noe om det,siden jeg ikke hører til her inne mer. Slimproppen bør ikke komme før fødsel er igang.For å si det slik så har den aldri kommet på meg før jeg har vært på sykehuset.Og da har jeg født innen 1-3 timer. Men jeg vet at slimproppen kan gå og så kan man gå en god stund (flere uker) før det skjer noe. Så jeg ville ikke akkurat sittet og ventet på DEN for å si det sånn;) Lykke til:)
En snupp - og en knert i magen Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Det tror jeg varierer like mye som proppens konsistens og farge, og ikke minst om den kommer eller ikke... Så som hun over her sier, ikke vent på den Og det kan gå flere uker fra den evt. går til fødsel starter, og går den tidlig i svangerskapet danner det seg ny...
Ferdig Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. juni 2008 He, he... TAKK for svar:) Jeg bare lurte og syns det var kjekt du svarte meg! Da sitter jeg ikke å venter på den i alle fall:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå