Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sånn at det ikke er noe tvil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle seff stå slimproppen...

Skrevet

Du ser det nok ;)

Den kan visstnok ha mange farger og former, men hos meg kom det plutselig masse seigt gulhvitt slim - en spiseskje, kanskje, og da hadde jeg hatt en god del seigt blankt slim i dagene før dette. Andre rapporterer om en stor geléaktig klump med litt grønt og blod i. Tror det meste er normalt mht farge og konsistens, men det er i alle fall synlig...

Skrevet

Hiver på et spm til her jeg... kommer denne under lating av vannet eller bare i trusa liksom?

Skrevet

Er her inne og titter litt og kunne ikke dy meg....måtte bare skrive noe....Så sorry hvis du ikke synes noe om det,siden jeg ikke hører til her inne mer.

Slimproppen bør ikke komme før fødsel er igang.For å si det slik så har den aldri kommet på meg før jeg har vært på sykehuset.Og da har jeg født innen 1-3 timer.

Men jeg vet at slimproppen kan gå og så kan man gå en god stund (flere uker) før det skjer noe.

Så jeg ville ikke akkurat sittet og ventet på DEN for å si det sånn;)

Lykke til:)

Skrevet

Det tror jeg varierer like mye som proppens konsistens og farge, og ikke minst om den kommer eller ikke... Så som hun over her sier, ikke vent på den ;) Og det kan gå flere uker fra den evt. går til fødsel starter, og går den tidlig i svangerskapet danner det seg ny...

Skrevet

He, he... TAKK for svar:)

Jeg bare lurte og syns det var kjekt du svarte meg! Da sitter jeg ikke å venter på den i alle fall:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...