Dodlimammatil2 Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Jeg får til tider så vondt i magen, sånn ca midt på, ved navlen tror jeg, det kommer og går. Noen dager kjenner jeg ingenting, mens andre dager verker det sånn er 6 + 4 i dag... jeg tør heller ikke ta paracet, eller noe form for smertestillende... noen gode råd eller andre som vet hva det kan være? Jeg blør ikke, ikke sett antydning til blod siden mensen 9.mai.
Fia72 Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Jeg har tilsvarende smerter i magen (og i ryggen). Jeg er selv 6+1. Jeg har vært på UL på Ullevål for å utelukke exu (men var litt for tidlig til å se noe 100%) og har tatt HCG blodprøver med to dager mellomrom - som var normale. Jeg skal tilbake til UL 1.juli for nok en kontroll. Gynekologen på Ullevål sa at jeg kunne spise Paracet - dette kunne ikke skade fosteret nå. Har heller ikke blødd. Har lest mange steder at smerter ved svangerskap er mye vanligere enn det jeg har trodd - men har selv vært redd og er det i grunnen fremdeles. Jeg mener at dersom du er usikker så bør du kontakte en lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå