Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøpte slik anti bakterie, støv fri, midd fri og det beste av det beste segetøyet som skal være fra HØYE...

burde jeg vaske det, har arvet ett teppe til vogna som er samme sort det har jeg vaska..men er det nødvendig når det er nytt? (:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vasker alt som er nytt, dette pga det har ligget i butikken, folk har tatt på det o.l..

Men vasker det ikke på mer en 40 grader når det er helt nytt..

Skrevet

Vasker kun sengetøy, ikke dyne og pute!

Skrevet

Jeg ville nok også ha vasket det, men på en lav temperatur, rett og slett for å skylle ut produksjonskjemikalier og få vekk støv og annet som kan ha kommet på i butikken.

Skrevet

Trenger ikke vaske dyne og pute siden det ikke skal være i nærheten av kroppen på babyen. Jeg vasker klær,sengetøy, tepper ol.

Gidder ikke vaske dyne og pute.

Skrevet

Skal jeg gjøre noe med dynene og puta så tar jeg heller å henger det ute en dag det blåser litt.. Sånn at jeg får lufta det etter at det har ligget i den posen ganske lenge..

Skrevet

dynene fra høye er jo lukket og umulig å åpne og ta ut av posen med mindre du kjøper de, (i henhold til hygiene) så de trenger du ikke vaske:) Spurte dama på princess og hun hadde et langt foredrag om innpakningen, men jeg fikk bare med meg at jeg slapp å vaske den;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...