dritgrei hei hei! Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 da ble hun født klokken 05.50... nå svinser hun rundt med en flette på den ene siden og en utslått flette som ser ut som englehår på den andre siden. hun har syltetøy i hele fjeset for hun stakk av med syltetøyglasset i sted... hun er trøtt og søt og sur, og blir sinna fordi hun ikke får drive med vanneksperimenter i sofaen. hun fikk dokke i går og kjører den rundt til hun plutselig selv fr lyst til å sitte i dokkevogna :-) hun er en skatt rett og slett, og nå har jeg hatt henne her i to år... lille jenta mi, en drøm av en unge; søt som et sukkertøy og sint som en lemmen... hurra for jenta mi, midt i en haug av pappesker.
bustebartepin Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Hipp hurra for jenta di, slike er gode som gull!!! Snuppa mi blir to år i september og jeg har ennå ikke kommet over "nyte, nyte, nyte" stadiet, ho er til å spise opp.. Nå nærmer det seg flyttefinale for deg og dine; spennende og slitsomt men tenk så deilig det blir å komme hjem igjen!! Kjenner den følelsen nemlig, etter 8 år hjemmefra var det skjønt å våkne opp i egen by, i eget hus. Her skulle vi være, ikke bare på ferie men heeele tiden!! Deilig følelse.
selma07 og engel Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Gratulerer med to årsdagen:o) Høres ut som en skjønn liten skatt du har!! Hvor er det dere skal flytte?
Næsningsfrua Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Hurra hurra hurra!!!!! Hun høres mistenkelig ut som han vi har her i huset, et gossint lite turbotroll :-) Og de to åra har gått som en virvelvind, skjønner bare ikke hvor dagene blir av... Og nå er du snart på mine trakter, ikke langt unna ihvertfall!
Maud Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Det er rart at de blir så fort store. Rart og trist og fint. Jeg har jo ikke hatt gleden av å se henne 'live', men med alle dine rapporter og de søte bildene du av og til viser frem, så synes jeg at jeg kjenner henne litt allikevel. Nok til å ha skjønt for lenge siden at hun er verdens søteste lille skapning. Som nok kan lure både mamma'n og pappa'n sin til det meste. Og det er så fint. Det er jo det de småtrollene har foreldre til, for at de skal smelte og la verden dreie seg rundt dem :-D
frøydis m/ 4 Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Tenker det er et sjarmtroll av de store som svinser der rundt deg!!! Godt å kunne kjenne på gleden over å ha fått sånne flotte unger. De er virkelig noen store skatter for foreldrene. Nå sover hun vel trygt og godt i påvente av den store dagen , Kanskje hun klarer å våkne ekstra tidlig for å få mest mulig ut av den :-)
tebekaa Skrevet 23. juni 2008 #7 Skrevet 23. juni 2008 Gratulerer med dagen til stor og liten skatt! Tror kanskje ikke jeg er her inne kl. 05.50, så tar det nå: HIPP HIPP HURRA! HURRA! HURRA!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå