(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Hvordan gikk det med tuppa di i dag? Så du skrev her inne at hun skulle ha 5 mnd vaksinen i dag, lurer på hvordan det gikk...?=) Vi skal ivei i morgen å jeg gruer meg.. Huff.. Snuppa reagerte på 3 mnd vaksina å tenker så mye på om hun vil reagere på den i morgen. Ikke noe gøy når de stikker synes jeg, er så pysete jeg.. Hehe.
Labambie Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Hei hei! Det ser ut til at det gikk veldig bra! Ikke skreik hun like mye som sist heller,og ikke gråt jeg heller... ;-) Helsesøstera sa at de KUNNE reagere likt på 5 mnd,eller de trengte ikke reagere i det hele tatt.. På 3 mnd vaksina så sov tuppa mi hele tida,nesten til dagen etter.. Men ser ikke ut som hun skal gjenta det. Ser ut til at formen hennes er fin!! Om du er litt som meg,så grudde du deg sikkert nesten ihjel til 3 mnd's vaksina? Jeg lover deg at det går bedre denne gangen.. Du vet på en måte litt mer hva du går til... Jeg orka ikke se på sist gang,og ikke denne gangen heller.. Jeg ser bare rett i ansiktet til jenta mi når de stikker jeg klarer ikke se på stikket.... Synes så synd på henne.. Men det er jo mye verre å ikke ta vaksina da! Er sånn jeg prøver tenke,at disse sykdommene er jo så fæle og at jeg faktisk er en god mamma som ikke vil henne så vondt... Ammer du,så er det jo ikke noe problem å brette ut puppen,eller som jeg må; å blande en flaske før hun stikker så vi har litt trøst... Håper det går bra med dere i morra da!! Skal tenke på dere. Det går nok såååå fint!!! Så store jentene våre har blitt allerede! :-D Tusen takk for gode tanker,det varmer!!
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2008 Godt å høre at det gikk bra da å at det ikke ser ut til at hun reagerer på den.. Snuppa mi ble grinete og fikk feber av 3 mnd vaksina. Det var ikke noe kjekt. Men jeg også tenker at det er jo til hennes beste å ta vaksinene, har aldri vært inne på tanken å ikke ta dem. Men jeg synes ikke det er noe gøy at de stikker henne men det er det vel ingen som synes. Enkelte er vel kanskje litt ekstra pysete, sånn som meg!=) hehe.. Grudde meg veldig til 3 mnd vaksina ja, det gikk jo greit. Det verste synes jeg var at hun fikk feber å ble så tufs. Men hun var jo fin dagen etter da! Jeg ammer ja så får bare slenge frem puppen etterpå å trøste så godt jeg kan, det går vel bra tenker jeg. Skal spørre om jeg får ta først, er vi ferdig med det. Hvis ingen av de andre insisterer på å ta først da!:-) Godt å høre det gikk greit med Mari da, kanskje snuppa mi ikke reagere denne gangen hun heller!
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Så bra at alt gikk kjempe fint i dag, Labambie )
Labambie Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Så koselig at dere tenker på oss! :-D Jeg er vel ei skikkelig pingle av en mamma som fikser dårlig at jenta skal ha sprøyte... Kan legge til at på 4 mnd's kontrollen veide hun 6990 gr og nå en måned etter veide hun 7740! Hehe! Begynner bli bass denna jenta ja!!
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. juni 2008 Ganske stor jente tuppa di å da ja. Nesten samme som mi. 7180 på 4 mnd kontrollen hun, å hun er ikke så veldig lang, 63 cm. Så hun har skikkelige go`kjeker!=) hehe.. Veldig spent på hva hun veier i morgen!
Labambie Skrevet 23. juni 2008 #7 Skrevet 23. juni 2008 Huff,jeg jublet visst for tidlig.. Nå sover hun da. Men hun hadde nesten 39 i feber og var meget utidig før vi la henne.. Ville ikke ha maten sin eller noe.. Fikk en paracet og da roet hun seg noe. .Stakkar lita... Jeg hadde ikke forventa det i det hele tatt siden hun var så fin etter sist sprøyte... Lunajenta: ja,du har ei lita røslig jente du og da! Er jo sånn de skal være.. Litt å ta i!! Er jo så gode.... Jeg bare håper jeg snart finner noe mat hun liker jeg... *sukk*
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. juni 2008 Fikk hun feber ja... Huff, stakkar lita! Får håpe hun er pigg igjen i morgen da. Ikke noe gøy når de har feber men skal være glad for at vi ikke har denne varmen som det var for noen uker siden da.. Da var det jo 25-26 grader på soverommet å, da hadde det ikke vært noe særlig godt med feber.. Gleder meg ikke akkurat til i morgen nå nei, jeg forbereder meg på feber jeg å, ettersom hun reagerte Du får se til tuppa di litt ekstra i kveld da så er hun nok fin igjen i morgen!=) Å i morgen på denne tiden er det vel snuppa mi som har feber..!:-(
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 23. juni 2008 ettersom hun reagerte med feber sist skulle det stå.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå