loffmusa Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 hva slags vaskemiddel og skyllemiddel bruker dere når dere vasker klær til bebyen? blenda sensitiv i både pulver og skyllemiddel, er dt greit? de skal vel ikke ha omo og de parfymerte som vi bruker til vanlig? el?
Mamma+♥♥♥♥jenter Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Vi bruker neutral! Men vanlig skyllemiddel som lukter godt, sommerfrisk eller noe sånt..
It's all about me Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Bruker akkuar det samme som når jeg vsker mine egne klær, Omo color/ultra og det skyllemiddelet som jeg tilfeldigvis kjøpte sist.....
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Neutral vaskemiddel og tøymykner uten parfyme, jeg er allergisk mot parfymen i mange tøymyknere så kan jo godt hende babyen er det og? Bedre føre var
gullunge+1imagen Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Vi bruker ariel vaskemiddel og sommerfrisk tøymykner, ikke noe problem her i huset.. skulle det vise seg at det blir noe problem når nestemann har kommet bytter vi nok til parfymefri tøymykner:)
Hikken Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Litt forskjellig, bruker blenda pulver og neutral skyllemiddel til undertøy og babytøy, ellers bruker jeg Ariel. Lukter så innnnmari godt! :-)
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #7 Skrevet 23. juni 2008 bruker sånn blenda uten parfyme tror jeg? og neutral vaskepulver og tøymykner uten parfyme.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 23. juni 2008 #8 Skrevet 23. juni 2008 Bruker omo vaskemiddel og blenda tøymykner:) Har brukt dette siden Cornelia var nyfødt og hun har aldri reagert;)
Saltlakris Skrevet 23. juni 2008 #10 Skrevet 23. juni 2008 Neutral og blenda parfymefri/comfort sensitive (den hvite) tøymykner til babytøyet.
loffmusa Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 24. juni 2008 ok, kjekt å høre hva andre gjør. da velger jg å fortsettte me omo color/hvitt, som jg har sånne kgs dunker ifra sverige slipper å bytte dt ut og dessuten kjøper jg alltid dt når jg er over der. billig varer jo 1 år el mer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå