Gå til innhold

hvilket vaskemiddel bruker dere??


Anbefalte innlegg

Skrevet

hva slags vaskemiddel og skyllemiddel bruker dere når dere vasker klær til bebyen?

blenda sensitiv i både pulver og skyllemiddel, er dt greit?

de skal vel ikke ha omo og de parfymerte som vi bruker til vanlig?

el?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker neutral! Men vanlig skyllemiddel som lukter godt, sommerfrisk eller noe sånt.. ;)

Skrevet

Bruker akkuar det samme som når jeg vsker mine egne klær, Omo color/ultra og det skyllemiddelet som jeg tilfeldigvis kjøpte sist.....

 

Skrevet

Neutral vaskemiddel og tøymykner uten parfyme, jeg er allergisk mot parfymen i mange tøymyknere så kan jo godt hende babyen er det og?:) Bedre føre var :)

Skrevet

Vi bruker ariel vaskemiddel og sommerfrisk tøymykner, ikke noe problem her i huset.. skulle det vise seg at det blir noe problem når nestemann har kommet bytter vi nok til parfymefri tøymykner:)

Skrevet

Litt forskjellig, bruker blenda pulver og neutral skyllemiddel til undertøy og babytøy, ellers bruker jeg Ariel. Lukter så innnnmari godt! :-)

Skrevet

bruker sånn blenda uten parfyme tror jeg? og neutral vaskepulver og tøymykner uten parfyme. :)

Skrevet

Bruker omo vaskemiddel og blenda tøymykner:) Har brukt dette siden Cornelia var nyfødt og hun har aldri reagert;)

Skrevet

Kun nøytral..

Skrevet

Neutral og blenda parfymefri/comfort sensitive (den hvite) tøymykner til babytøyet.

Skrevet

ok, kjekt å høre hva andre gjør.

da velger jg å fortsettte me omo color/hvitt, som jg har sånne kgs dunker ifra sverige ;)

slipper å bytte dt ut og dessuten kjøper jg alltid dt når jg er over der. billig :)

varer jo 1 år el mer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...