Tommage♀♂ Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Fikk lapp i posten om at brannetaten skulle komme og sjekke fyringssteder osv, og det stod at de skulle komme i dag. Vel, når er I DAG egentlig? Er det ikke menngen at jeg skal kunne gå ut da eller?
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Høres jo ut som en helt grei syssel det da, vente på brannmenn;) *flire*
Tommage♀♂ Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2008 Joda, hehe=) Men med min flax dukker det vel opp en DAME!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 hahaha, så bra... Er såå irriterende å vente på sånnt.. Jeg fikk beskjed om å være hjemme mellom 12 og 15 for å ta i mot en levering som kom på døren. Det betydde at jeg måtte ta fri halve dagen fra jobb.. Gjett når de kom.. kl 23.57 Var så forbannet så jeg kunne sprekke..
Tommage♀♂ Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2008 Ja, kjenner irritasjonen bygger seg opp nå...! Sambo er i nordsjøen, og jeg burde handlet og diverse mens ungene var ute med trillepikene, men nå kom minsten sovende hjem, og storesøster er på vei, så da får jeg ikke gjort det da... De kunne godt skrevet et ca-tidspunkt på lappen, så slapp jeg sitte her hele dagen
Kjukka Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Ja, her kom de i 6-tiden på kvelden. Er noen år siden nå, da jeg ikke hadde små, men var vanvittig irriterende. Bare husk på at de skal se slokkeutstyr også, så du ikke driter deg ut slik som meg. Brukte 10. minutt på å få ut brannslokningsapparetat fra under trappa
Tommage♀♂ Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. juni 2008 Altså, jeg gikk en tur i formiddag, fra ca klokken 10 til 11.30, men da er jo folk vanligvis på jobb, ikke sant? De forventer ikke at hele nabolaget skal ta seg fri fra jobb for å vente? I tilleg var jeg borte 5 minutter for å kjøpe billetter til Kurt Nilsen, men sjekket nabolaget etter fremmede biler før og etter. Ikke sett snurten av dem jeg... Hva skjer nå da liksom? De kommer vel ikke så sent??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå