Maud Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Hei kjære Trollmora. Jeg håper du har fått noen svar i dag. Det er jo så skummelt å ikke vite og det vil være så vanskelig å reise hjem og bare føle at dere må vente på neste gang. Jeg kan bare tenke meg hvor skummelt dette er og sender deg en stor trøste- og oppmuntringsklem. Håper det har gått bra med narkose for dere Selma07 og at de fikk fastslått at det ikke er noe galt med ankelen eller jenta forøvrig.
dritgrei hei hei! Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 ... Jeg tenker også på dere mange ganger ... også håper jeg på alt det gode! klem fra
selma07 og engel Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Det ble som skrevet ingen narkose på oss, og gode utsikter fra legen om at hevelsen er på retur:o) Trollmora, har sendt deg og dere mange sterketanker idag!! Håper de finner ut hva som er galt snart!! Lykke til!! Klæm
Karomamma Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Så bra at Selma slapp narkose!! Herlig å lese gode meldinger om småttiser på bedringens vei Og til deg, Trollmora: Tenker på dere og håper det går fremover!!!
Plutseliten :) Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Godt det går fremover med Selma,og at hun snart er frisk og rask igjen. Tanker til Trollmor og gutten din, lykke til og god bedring til dere. God klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå