polarn & pyrene Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Noen som har dette eller har vært borte i deg og kan fortelle meg litt om det. Er det sikkert? Hva koster det? Hvor lenge kan man ha slikt?
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Ja, husker ikke og en uke per plaster. Jeg var veldig fornøyd, bruket Evra. Og nå som jeg har to tette er det tilbake på plasterlappene. P-piller er IKKE tingen for meg og spiral har jeg hatt før og vil ikke ha igjen...
polarn & pyrene Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2008 Kanjeg foresten ha plaster når jeg ammer?
mockis me Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Det er like sikkert som p-pillen, koster 298,- for tre mnd bruk. Skifter en gang i uken og har plaster fri uke hver fjerde uke.Fordeler også fordi den ikke går gjennom leveren og ikke blir påvirket av oppkast eller diare. Har brukt den i 3 år nå og alltid hvert fornøyd.Når det kommer til bivirkninger er vel den som andre p-piller.Man kan få noe sterkere mens smerter-men det opplevde ikke jeg..
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Jepp, det tror jeg da. Det vet jeg bedre om 14 dager når jeg har vært på kontroll:) Er jo mindre hormoner i det enn i feks piller...
mockis me Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 nei, det eneste man kan bruke mens man ammer er cerazette(minipillen)
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #7 Skrevet 23. juni 2008 Graviditet/Amming: Overgang i placenta: Hvis graviditet inntreffer må behandlingen seponeres umiddelbart. Overgang i morsmelk: Hormonbaserte kombinasjonspreparater kan innvirke på ammingen, idet de kan redusere mengden av og endre sammensetningen av morsmelken. Bruk anbefales ikke før kvinnen har sluttet å amme. Dette om plasteret...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå