Gå til innhold

4 ul på 3,5 uke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få frustrere litt jeg. Hadde en MA i februar som knakk meg og samboeren ganske bra. Men vi ga ikke opp, og nå er jeg gravid igjen.

Fikk blødning for ca 4 uker siden. Kom på ul på gyn ei uke seinere, da så legen ingenting, og han sa mer eller mindre att jeg sansynligvis hadde mista. men jeg skulle komme igjen tirsdagen etter. (Dette var en torsdag) Tropper opp tirsdagen etter. (ny lege) Da ser han kanskje en liten antydning sa han, men han var ikke sikker. Og verdiene i blodet har gått opp fra 1300 til 11000. (Ikke at det sier meg så mye.) Fikk nok en gang beskjed om å komme igjen tirsdagen etter. Javel! Vi kommer da nok en gang sist tirsdag, joda, han kan kanskje se noe (en tredje lege), men så lenge han vi hadde sist ikke hadde målt det han hadde sett, så var det vanskelig å si om det hadde vokst eller om det var nok en MA. Det han så var da 6 mm, som tilsvarer 6 uker. Men menstermin skulle da tilsi nermere 9.

Så nå sitter jeg her å tvinner tomler, skal inn igjen i morgen. Og vet dere hva? Jeg er så heldig att jeg har fått en fjerde lege...

--Mye rot og usammenhengende her, men måtte som sagt bare frustrere litt.--

Må også legge til at jeg har en sønn på 5 fra tidligere forhold, så vi vet at vi kan. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det kan jeg skjønne er frustrerende!!! hva er det legene mener? at de ikke kan vite om det er et barn der eller ikke?? hmmmmm

Høres merkelig ut, hvis du har hatt en SA så ville de vell vite det?

Håper alt går bra for dere i morgen da!

Lykke til!!

Skrevet

Dette høres ut som min forrige SA historie; begynte med blødninger i uke 6-7. Var på UL i uke 9 - fikk beskjed om MA og skulle gå hjem og "blø ut". Ingenting skjedde bortsett fra de vanlige blødningene jeg allerede hadde hatt i nesten 4 uker, og tilbake på UL 10 dager etter. Der fant vi et hjerte som slo!! Men veksten tilsa 7+5, noe somikke stemte med menstermin eller pos. test i det hele tatt (altså at jeg testet pos. FØR jeg ble gravid....).

Tilbake uka etter - målte da 8+3, noe som kunne stemme vs. uka før. Hadde SA samme kveld...

Ingenting stemte, alt var usikkert og bare kjipt, kjipt, kjipt. Lykke, lykke til på UL imorgen! Kanskje spiren bare var litt vanskelig å måle nå i starten, men at det hjelper seg med litt mat og omsorg fra mor:-)

Skrevet

Takker takker.. Men føler meg mere gravid nå enn sist, så har jo liksom håpet. Men så er det alle tankene som svirrer...

Nei, nå legger jeg meg, også får vi se i morgen. Skal inn fra morgenen av, så slipper å gå hele dagen alle fall...

(mavo) bare endra nick

Skrevet

Pivi- Om jeg hadde hatt en SA så hadde de ikke sett stort går jeg ut i fra, så det de mener er at enten så er det en MA, eller så er jeg mye kortere på veg enn antatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...