Gå til innhold

Herregud for en St.Hans feiring...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her regner, blåser det og er 10 grader, skulle søren meg trodd vi var midt i oktober. For et halvt år siden var det julaften, det var jo faktisk bedre vær da, til og med varmere!

Trist for alle de små som gleda seg til bål og grilling i kveld... Hvordan skal dere feire dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

overskyet her i dag,men ikke noe regn og ganske varmt ute så her blir det grillings,spise inne da.

Skrevet

Sambo forslo i går at vi skulle dra ut og se på bål og grille i dag.. hehe.. tror vi dropper det..

Skrevet

i år dropper vi hele feiringa...ungene har vannkopper og det regner og blåser...legger ungene til vanlig tid(om det går) og lager kanskje noe godt i kveld...

Skrevet

Bål og grilling er ingen tradisjon hos oss. Hun ville uansett lagt seg timer før et bål ble tent.

Jeg satser på lett sommermat, røkelaks og eggerøre med grønn salat og baguetter. Blir så fint så.

Skrevet

jeg hadde helt glemt at det var st.hans i dag. for været er sånn at det ikke har fristet å være ute på flere dager. og mini er syk.....

Skrevet

Ræva st.hans ja, har en skikkelig skuffa og trist 10åring.

Blir rømmegrøt og spekemat i kveld, så snop, brus og film som plaster på såret...

Skrevet

Her regner og blåser det, så vi har ikke vært utom døra på hele dagen! Blir taco og innekos her gett..

Skrevet

Vi feirer st.hans uansett vær. Det finnes da varme klær.

Men jeg er fra Lofoten og er ikke så pysete som dere.

Skrevet

Har heldigvis ikke noe forhold til sankt hans. Så her kan det bare regne, så slipper vi alle festløvene som på død og liv skal stå på balkongene for å røyke og ikke minst skrike.

Skrevet

Her pøsregner det, blåser kraftig og 10c, så nei, om det finnes varme klær, så gidder jeg ikke sitte ute i dette vært!

Skrevet

Lille er for liten til å forstå at det er St,Hans, så hun sover allerede for natta. Mannen har ikke nevnt dagen med et ord, og kommer ikke til å gjøre det heller kjenner jeg ham rett. Jeg må innrømme at jeg hadde glemt det inntil jeg så denne tråden, så har ikke kjøpt noe godt til i kveld. Så det blir den feiringa...!

Skrevet

Har vært hos mamma og pappa å spist kake, mamma har bursdag i dag så vi feirer st hans og bursdag hvert år:) Er det fint vær pleier vi å grille, men det er ikke så varmt i dag at det ble noe av. Nå er jeg alene hjemme, babyen sover og samboern er på jobb..

Skrevet

Her er det overskyet, og rett som det regner så kommer det en skur.

14 grader ute. Så her blir det ingen feiring med grilling. Ungene fikk grillpølser stekt i steikepanna, så får det være med resten.

Skrevet

vi har vært på stranda i flere timer,helt nyyyydelig med masse sol og grillmat=)

Tromsø er en hærlig plass!

Skrevet

St,Hans ja... Vi pleier jo å være ute i båten vår men det gadd vi ikke idag. Mannen dro på trening, eldstesønnen vår på 3 ble med søstra mi, mannen hennes og hans familie på hytta deres utenfor Sandefjord med bål og grilling og jeg tok med meg mini på 16 mnd med mine foreldre og rydda i huset til mormor som døde for en stund siden............. Alternativ feiring kan man si hehe : )

men nå sover minsten, eldstemann kommer hjem sikkert sovende seinere ikveld og jeg skal se Allo allo hehe......... så skal vi spise wok seinere ikveld og kose oss!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...