susemor-3 små Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 I dag blir det enkelt: Pakke med pytt-i-pannne og speilegg...
celodi Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 TACO=) Ikke spist det på over 2 mnd..Så jeg gleder meg=)
klg,2 boys now:) Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 grillings til svigers det er jo st.hans!!
☆Monkey Business☆ Skrevet 23. juni 2008 #7 Skrevet 23. juni 2008 Fiskeboller.....det regner sidelengs her, så det blir ikke rare st. hansfeiringen....
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 23. juni 2008 #8 Skrevet 23. juni 2008 Skal lage pannekaker til meg og snuppa:)
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 23. juni 2008 Regner gigadråper sidelengs her også gitt.. Deilig med sommerferie...
ஜBettyPஜ Skrevet 23. juni 2008 #10 Skrevet 23. juni 2008 Stekt fersk sei! Og Kr.Sund ball! (Seiball med potet og løk)
~sjiraff~ Skrevet 23. juni 2008 #12 Skrevet 23. juni 2008 Kyllingvinger og hjemmelaget loff. Det regnes så mye at jeg ikke gidder å gå på butikken og jeg glemte å ta opp noe fra fryseren før i dag..
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #13 Skrevet 23. juni 2008 Tenkte jeg skulle lage stroganofgryte. Har kjøpt inn entrecôte, champignon, løk, paprika, fløte, men har glemt tomatpuré, så jeg får ta en tur på butikken før jeg henter eldstemann i bhg.
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 23. juni 2008 #14 Skrevet 23. juni 2008 Her blir det mye forskjellig.. Hjemmelagede karbonader, kylling, spekemat, reker, pastasalat og mye annet godt:) Hadde dåp igår, så skal spise rester:) namnam:)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 23. juni 2008 #15 Skrevet 23. juni 2008 Grillmat, tradisjonen tro på St. Hans men blåser og regner ute så skal spise inne.
stinky og poopy Skrevet 23. juni 2008 #16 Skrevet 23. juni 2008 lasagne, som jeg fant i fryseren, som jeg rydder
Nyseryllikberta Skrevet 23. juni 2008 #17 Skrevet 23. juni 2008 Vi griller pølsene inne vi. Med potetsalat til, hjemmelaget;)
EMC77 og JTK08 + NY? Skrevet 23. juni 2008 #19 Skrevet 23. juni 2008 Pannekaker og ertesuppe. Mannen min blir 35 år i dag, og det var det han ville ha som bursdagsmiddag. Dårlig med St. Hans-feiring her i innlandet, men er vant til det hjemmefra. Kommer til å savne holmetur og bålbrenning.
Spirevipp med go`gutten Skrevet 23. juni 2008 #20 Skrevet 23. juni 2008 Vi skal grille pølser, hamburgere og grillspyd med marinert svinekjøtt *mmmm*
-Hoppsi Deisi- Skrevet 23. juni 2008 #21 Skrevet 23. juni 2008 Chili Con Carne m ris ! Hjemmelaget fra bunnen av
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 23. juni 2008 #23 Skrevet 23. juni 2008 Burritos med kylling og salat.. nam nam =)
3 blå Skrevet 23. juni 2008 #24 Skrevet 23. juni 2008 Lillegutt har spist fiskekaker til middag, jeg er ikke noe gla i det, så jeg skal lage meg kylling med pommes frites og salat senere i kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå