Gå til innhold

Hatt murringer fra dagen el kom og har det fortsatt, flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Hadde el tirsdag for en uke siden og da hadde jeg skikkelig murringer noe jeg vanligvis har.

I samtlige dager etter el har det murret i magen. Kan jeg være gravid liksom, det hopper fra side til side. Har ikm neste uke, på onsdag.

Hvilke tegn har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her. Nesten mensaktige murringer, akkurat som om det drar litt i sidene. Kjennes godt, spesielt når man gåt og håper- og kun tenker under beltestedet....Negativ billigtest idag.IKM 26.

Er også litt uggen i magen, samt forstoppet.Men helt ærlig,er det typisk med tegn så tidlig??

Er gravid for 4.gang,De to første visste jeg ikke om før sent så jeg husker ikke hvordan det var tidlig, den siste endte i SA tidlig så jeg vet ikke.Nr. to endte i senabort, så vi har bare ett strøkent svangerskap. Er derfor veeeldig interessert i at dette ska gå bra.

Håpe! Håpe!

Skrevet

Håper det lykkes for dere nå:-)

Stusser over at tegnene kommer så tidlig jeg å, tror liksom ikke det da.

Så det er vel heller tegn til TR:-(

Har ikm uke 27 så jeg har 9 dager to go:-(

Blir smårar av dette jeg.

Men fortsetter det sånn her så tester jeg i helgen med cb digital.

Skrevet

hva er den beste testen da?

Jeg bruker de som legekontorene bruker,men de er nok ikke de beste.Eller?

I tillegg til de symptomene jeg sa tidligere er jeg også skikkelig sulten.På junkfood. Håper egentlig at ihvertfall det er et tegn, og at det ikke er mitt egentlige matbehov....

Skrevet

Cb digital kan du teste 4 dager før ikm. Vet ikke om det er den mest sensitive da.

Jeg har i tillegg til mine murringer også korsrygg vondt, og spenn i tennene og i puppene.

Blir litt oppgitt over meg selv her jeg sitter, hehe, men det er jo et håp i det minste.

Men det er ikke første gangen kroppen spiller meg et puss med tidligere tegn enn noen dager før ikm.

Vi får krysse fingrene:-)

Skrevet

jeg vet, ganske fortvilet å ha hele hodet besatt av denne hersens forplantningen. HAr egentlig veldig mye annet jeg skulle ha gjort når jeg endelig har fri. Hormoner!

Gjest leelu25 - tusen år til 1pp
Skrevet

Så spennende Sgt sweetie :)

Jeg skal følge med deg å håpe på det beste!

Her i huset er det bare venting, venting og atter venting.. sa egentlig til meg selv at nå skulle jeg holde meg unna bim noen mnd, hva er vitsen med å henge her når jeg ikke er prøver engang liksom, men kjenner jo så mange her inne å syns det er spennende å følge med :)

Skrevet

Hei

Akkurat som om jeg skulle skrevet det selv! Tror også jeg hadde el på tirsdag (eller man -ons), og IKM tirsdag-onsdag neste uke. Har også hele uka hatt av- og- på- stikkinger i nedre del av magen, men det er de eneste tegnene også... Er vel bare ønsket og håpet som spiller meg et puss, men vi hoppet i høyet søndag, så helt umulig er det jo ikke heller.. Blir smårar av dette...

Og så er vi bare i 1 pp!! Hvordan skal det bli etterhvert når jeg er så spent allerede nå!!?

Hadde lovet meg selv å ikke stresse så mye med det... Skulle ta det helt med ro... Liksom... Hehe :)

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Hei,

Jeg har hatt det på samme måte jeg og.

Tror jeg hadde EL, 16-17-18 juni og etter det har jeg blitt svimmel som gjør at jeg blir litt kvalm, vondt i underlivet innimellom noe jeg aldri har ved EL eller KM.. Merkelige greier.. har fått litt ømme pupper idag og, noe jeg ikke har hatt på flere år...!

Håper på det beste da, har IKM neste uke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...