trillemamma Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Hvorfor ikke babyverden? babyprat? Eller en av de andre sidene? Jeg har ofte lurt på hva som trekker meg til disse sidene her. Det er jo utrolig mye drittslenging og useriøse innlegg her. Det må nok være fordi jeg her har mye større muligheter til å være anonym enn på andre sider.
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Godt spørsmål..har tenkt på det selv. Men babyverden f.eks, der syns jeg det er så rotete oppsett hvis du skjønner. Man må bla og bla og bla for å finne innlegg og for og lese hele tråden hvis den er lang. Selv om det er endel drittslenging her så får man jo gode svar også Å det er mye aktivitet så tar ikke lang tid før svarene kommer.
trillemamma Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2008 Ja, det er virkelig sant. Mye aktivitet og kjappe svar. :-)
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Jeg kunne gjerne tenkt meg å være på nybaktmamma feks (selv om jeg ikke er mamma enda), men der krever de en annen mail-adresse enn hotmail, og jeg gidder ikke å lage en egen adresse kun for den siden. Ellers synes jeg også at oppsettet på Babyverden er mye mer knotete, og mye vanskeligere å finne fram. Jeg trives godt på BiM, både av vane og fordi jeg synes folka her inne stort sett er veldig hyggelige! Ja, det er mye drittslenging og mistenksomme innlegg, men jeg personlig har aldri opplevd negativitet omkring mine innlegg hvertfall. Og som oftest så går det jo kun noen minutter fra spørsmål til svar, og det er et stoort pluss!
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Mest pga oppsettet i grunn er litt på nybaktmamma også, men jeg synes det er så mye lettere å finne frm her. I tillegg så har jeg jo blitt kjent med mange gode jenter inne på dib gjennom 2 år som det er koselig å snakke med..
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Registrerte meg på babyverden også men synes det var utrolig vanskelig å finne frem. Ble bare tilfeldig lesing. Nei, BIM er oversiktelig og greit og stort sett får man hyggelige og bra svar. Finnes idioter overalt
LilleMagen Skrevet 23. juni 2008 #7 Skrevet 23. juni 2008 Jeg er her fordi babyverden er så utrolig rotete... og litt slitsomt at du ser HVEM som er inne å sniker på dine innlegg... det man ikke vet har man ikke vondt av ;-p Men kunne godt tenkt meg at BIM ordnet noe slik at vi kunne finne igjen våre egne innlegg lettere, istedenfor å måtte lese side ned og side opp med andre innlegg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå