Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat kommet hjem fra tannlegen etter å ha hatt ordentlig vondt i noen dager pga. en visdomstann som tydeligvis har bestemt seg for å melde sin ankomst samtidig som ungen, og nå var alt så hovent og betent at jeg måtte få gjort noe med det.

Kom ned til tannlegen, og der ble jeg stukket i, skåret opp (!) og tømt for verk (fikk bedøvelse, takk og lov) og nå har jeg no så inni helvetes vondt! Har fått med et lite lager med paralgin forte, men må innrømme at jeg synes det er litt guffent å spise sånt mens jeg er gravid..

I følge tannlegen kommer jeg til å ha det riktig så trivelig de neste tre-fire dagene. Æsj.. I tillegg er jeg driitsulten, og det er vanskelig å spise seg mett på lunken, utvanna tomatsuppe. Smaker høgg og sure hesteballer..

Jaja, om du har giddi å lese deg helt ned hit ønsker jeg deg i hvertfall en god dag videre og håper du aldri må gjøre noe sånt noe :-)

Takk for oppmerksomheten :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gjort det der to ganger selv. J.... vondt jah!! Ønsker deg god bedring:)

Skrevet

God bedring! Håper det går fort over og at fødselen ikke starter før de verste smertene er over.

Skrevet

Takk for det :-)

Nå har jeg akkurat kost meg med et meget tyggevennlig måltid, fiskeboller i hvit saus med potetmos! Skapet er fyllt opp med supper og grøt, så slipper heldigvis å sulte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...