ønskerto Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Sitter og kjenner på kraftigere murring i magen enn vanlig mensmurring. Er litt annerledes å, litt mer brennende liksom. Satte inn to flotte ICSI - egg forrige mandag så jeg er på rugedag 8. Dere som det har lykkes for - var murringene sterkere når dere var gravide? Og litt annerledes? Skal ikke teste før neste fredag, tre uker etter uttak. Er slik på Ullevål. Andre tester vel to uker etter innsett. Har så lyst til å teste!!!!!!! Men det er for tidlig - og for skummelt..
tomtom:O) Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Hei på deg ønskerto:O) Ved begge mine forsøk husker jeg at mensmurringene startet tidligere ved ass. bef. enn når jeg går og venter mens. Ved mitt første forsøk, som resulterte i ett barn, satt mensmurringene litt høyere opp enn når jeg har vondt i magen ellers før mens( I navle området). Og de er mer brennende:O). Når jeg ellers venter mens, synes jeg det starter i magen men beveger seg lengre ned ganske raskt om det gir noe mening? I tillegg kjennes jo stikkinger og rivninger i eggstokker/ livmor generellt. Og puppene blir ømme, og toalett besøkene hyppig. Jeg kjente også sånn senestrekk liknende ubehag når jeg raskt reiste meg og /eller ved brå bevegelser når jeg lå i sengen i lysken og nedre del av magen... Ved mitt andre forsøk, som endte i negativt resultat, kjente jeg de samme tingene fram til dag 6 eller 7-8, Da fikk jeg kramper i nedre del av magen og etter det opphørte murringene... For så å komme tilbake i nedre del av magen. Deretter kom jo da mens på dag 12. Uansett... Unner deg virkelig å lykkes... Hva om det blir to:O)?!
ønskerto Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2008 Håper så på to, men viktigst er at vi lykkes. Er litt mismodig i dag. Føler liksom ikke at dette helt går vår vei.. Våknet med vanlig mensmurring i dag tidlig, men er litt mer brennende igjen nå. Hatt en rar stikking nederst i ryggen, litt ut fra midten. Kom helt plutselig, så borte. Kan det ha noe med en ev graviditet å gjøre? Har ikke ømme pupper. Er på dag 12 nå. Tenkte å teste i dag, men tørte ikke. Like greit å vente... se om mensen kommer.
Nea og juniors mamma Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Hei. Har nå 5 fullgåtte uker etter første ICSI-forsøk og den sitter ennå Må bare si at jeg kjenner meg igjen i det du skriver. RD 9 trodde jeg virkelig at mensen kom, men så ga denne murringen seg. I stedet dukket det opp stikking i eggstokkene noe som ga meg troen på at dette gikk bra. Testet hjemme RD 11 og fikk svak positiv test. Er på Riksen og da er det Hcg-prøve allerede etter to uke, dvs dagen etter pos test hjemme. Tror du trygt kan ta en test allerede i dag, men vær obs på at hcg kan fremdeles være lav (men stigende) og ikke gi pos utslag. Kommer ann på testen du bruker. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå