Gå til innhold

DET HELVETES LEGEKONTORET!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg sittet i telefonen i en halvtime og ventet på svar! Når det endelig er en kjærring som svarer er hun uforskammet og sur og sier at de ikke har time til meg. Jeg forklarer at jeg tror jeg har fått svangerskapskløe og at jeg ikke sover om nettene. Den jævla kjærringen sier at da får jeg gå på legevakten og da også sitte i kø i minst fire timer! FORBANNA JÆVLA MERR!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke rart du ikke sover om nettene der du sitter og prater med meg!!

:-p

Skrevet

Argh! Jeg ville det skulle være hemmelig at det er du som holder meg våken om nettene! :-p

Skrevet

Figa- er du sikker på det ikke er allergi? Vært litt mye på Bim i det siste kanskje, og utviklet allergi???

Spør her- er sikker på du får både diagnose og medisiner som passer DEG akkurat midt i blinken!!

*kløing er faen meg irriterende:S*

Skrevet

Også får du vite hva du jaffal JAFFAL ikke må finne på å gjøre fordi det er barnemishandling.

Skrevet

Det slo meg i dag at jeg antagelig er en barnemishandler. Tok meg nemlig i å sette regntrekk utenpå barnevogna når det IKKE regnet!!! I tilfelle..... Vært litt mye på bim når jeg lo av meg selv med tanke på hvordan innlegget hadde blitt ..

"jeg lurer på om jeg kan ha noe over vogna så det ikke blir vått nedi?"

-er du helt på jordet?!?!?!? Møkkakjerring- ONGEN må jo få luft!!!

"oi- hvor får man tak i regntrekk med luft??"

he he.... "noen" våkner nemlig om jeg setter det på NÅR det begynner å regne- og her har plutselig himmelen sprukket i det siste...

Skrevet

Nå var ikke innlegget et spørsmål om jeg hadde fått svangerskapskløe eller ikke, men at kontordamen på legekontoret er en merr.

Jeg fikk bekreftet i dag at det er det jeg har. Det kunne jo selvfølgelig også vært allergi som hadde blitt utviklet etter for mye kontakt med visse mennesker her inne. Men altså, her er jo til og med homofili en sykdom så hvem vet hva faen det egentlig er jeg har.

JA du er en barnemishandler!!!!!!!!!!!!!!!! Tenke seg til og la ONGEN sitte i barnevognen med regntrekk å uten regn!!!!!!!!!!!!!!! Du skulle lissom aldri hatt barn fordi du er en dårlig mor!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...