Gå til innhold

Da har vi vært på ordinær ultralyd :-)

myk1+1=2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begge barna er friske og fine og jordmor tror de er jenter begge to :-) Så da trenger vi nesten alt nytt !! Ny termin er 1 desember,dvs at vi er 17+2 i dag.

Har liksom ikke presentert meg enda, men jeg er en jente på 30 fra Bergen, gift og har en gutt som fyller 4 i september.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere så mye med to vidunder i magen!!!!

Var selv på ultralyd forrige uke. Legen trodde jeg også har to små jenter i magen:-) så det blir spennende å se om det stemmer...

Har termin 23 november, så vi er ganske likt!!!

Jeg er 33 år, fra Valdres. Gift og dette blir nr 7 og 8 i familien. Har tvillinger på 7 år fra før!!

Hvordan er formen din??? kjenner du noe liv enda??

Skrevet

Hei Myk1+1=2

Ser du er fra Bergen- bor du her enda også? I så fall er jeg interessert i å høre om hvilken oppfølging du får fra lege/KK på Haukeland ifb tvillingene. Hvis du er villig til å dele da så klart :)

Vi kan godt utveksle mail/sms om du vil ta det "offline" også. Bare si fra.

Skrevet

Formen har vært helt elendig, har knapt vært ute av sengen siden mars, men siste uken har kvalmen gitt seg litt og da er jeg fornøyd. Kjenner masse liv, men har helt til idag trodd at det bare var den ene som var vill. Nå viser det seg at de ligger med føttene mot hverandre og sparker begge to :-)

Å få tvillinger 2 ganger må være litt spesiellt ?

Skrevet

Hei :-)

Bor i Bergen ja :-)

Var på Haukeland idag, ellers går jeg til spesialist og tror ikke jeg skal ha noen oppfølging utenom dette... Har ikke gode erfaringer med KK fra forrige fødsel så jeg er litt skeptisk..

Jeg kom ikke inn på siden din for å sende PM, men du kommer inn på siden min kan du sende til meg. Har hatt litt problemer med siden i det siste, men det ordner seg sikkert snart :-)

Skrevet

Melding sendt - håper den kom frem :-)

Skrevet

Den var kommet ja. Har sendt svar :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...