Gå til innhold

Da kommer jeg tilbake hit igjen ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå vil vi prøve på barn nummer 3 :o) Bare den eggløsningen kan starte...hehe... Venter på el og mens, har nemlig ammet fram til nå.

Kalte meg emblamamma før for de av dere som lurer ;o) Prøvde 1 år før lillegutt satt. Så håper det går litt fortere denne gangen.

Er det forresten flere av oss som vil ha tette barn? Og som har nettopp sluttet å amme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen!!

Prøver selv på to tette. Ammer faktisk enda min datter på 11 mndr. men har hatt stabil syklus siden mars, så jeg lar det stå til. Hun har en veldig stor bror på 13 år, men håper så veldig på et siste knøtt før jeg takker for meg i barneproduksjonen he he... Hvor gamle er dine barn? Heier fram el :-)

Skrevet

Vi vil også ha 2 tette. Håper på å få 2 år mellom dem. Vi bestemte oss for å begynne å prøve 1 mnd. etter at jeg sluttet å amme.

Skrevet

Har en sønn på 15mnd, sitter spira denne mnd får jeg samme termin som sist bare med to årsforskjell, men tror det ikke før jeg får se det!!

Emblamamma, nikket var veldigkjent, hvor gammel er gutten din?

Skrevet

Jeg fikk barn nr 2 i des07 og venter også på el og mens, har en drøm om et 3dje barn som kan komme ganske kjappt nå så jeg får 2 tette!

Veldig få barn her i området desverre!

Husker deg godt emblamamma =)

Skrevet

Hehe...leeenge siden jeg var fødeklar, men jeg får desverre ikke forandret på nicket mitt =(

Skrevet

Vil også ha to tette,men ammer enda,og har ikke fått tilbake mens/el,så tar vel sin tid. Jenta mi er 7 mnd snart.

Husker nicket ditt fra bim! Het noe annet da,men bruker et annet nå som jeg prøver(vil ikke at hele verden skal vite det)

Lykke til med prøvinga! Om du vet gode tips for å få igang EL må du gjerne rope ut! (bortsett fra å ikke amme)

Skrevet

Hei hei:0)

Jeg kom inn hit i går og har ei jente på11 mnd. Skal bli spennende å se hvor lang tid det tar før en ny liten flyttet inn i magen min. Gleder meg så inderlig til alt!

Har en sønn på 10 år også (han har bursdag i dag faktisk) ønsket meg to tette den gang han var liten, men heldigvis ble det ikke sånn;0)

Lykke til jenter:0)

Skrevet

En til, please. : Jeg har 2 barn, en jente som er snart 3 år og en gutt på 5 mnd.

Så morro at det er flere av oss der ute :o) Jeg starter en tråd for oss som vil ha 2 tette (og som venter på el og mens etter endt amming).

Som dere ser har jeg måtte forandre nicket fra melkekua...hehe....er jo blitt ganske så tørr på den fronten så jeg måtte skifte nicket litt.

Håper spiren sitter fort for oss ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...