klg,2 boys now:) Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 evt hvilken type brukte du?var til fysio nå han anbefalte meg det.sliter veldig..huff.aldri trod det skulle gå an å ha så vondt.dette blir ett langt svangerskap..
Kamomille Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 JA! Jeg hadde fantastisk god nytte av det:) Fikk mye mindre vondt, og sov mye bedre om natta. Kunne også gå mye er (med krykker som avlastning) Vil også anbefalle deg å ha en trykkavlastende pute å sitte på!
mamamaren Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Jeg brukte det litt, men ikke pga bekkenet (rart, ja...). Jeg brukte det for å på en måte løfte magen litt. Var så tungt å gå, og det ble MYE lettere når jeg brukte bekkenbelte under magen. Ser for meg at det kan hjelpe ved bekkenløsning, ja. Holder på en måte hele området på plass. Jeg brukte et grått ett med velcro. Vet ikke helt hva det het... Sikekrt ikke til så mye hjelp, god bedring, hold ut og lykke til!
klg,2 boys now:) Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2008 oki hvor fikk du tak i puten?å forsto det som at det var flere typer belter,hva hadde du? takk for svar
klg,2 boys now:) Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2008 å hvor kjøpte dere beltene?
Kamomille Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Jeg aner ikke hva beltet het. Jeg gikk til bandasist og fikk et jeg følte meg komfortable med. Et grått, tynt, enkelt belte med borelås. Puten fikk jeg kjøpt gjennom fysio. Brukte den både på jobb og hjemme!
klg,2 boys now:) Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. juni 2008 oki må dra å prøve meg frem da skjønner jeg.fysio tvilte på at det ble noe mere jobbing på meg..går hele dagen på stein gulv.så blir ikke akkurat bra av det..
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #8 Skrevet 23. juni 2008 Jeg kjøpte bekkenbelte. Har bare brukt det 2 ganger, brukte det når jeg støvesugde. Synes det fikk på plass bekkenet men klarer ikke å gå med det, det er ikke behagelig. Jeg kjøpte det for nesten 1000 kr. Jeg går til fysio og trener med masterterapi og det hjelper mye mer. Det hjelper over en lang periode, så jeg trener med det 2 ganger i uken og det holder ting i sjakk. Alle er forskjellig og reagerer forskjellig på ting.
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #9 Skrevet 23. juni 2008 Kjøpte det i Strømmen, men husker ikke hva butikken heter. Ligger en butikk nede i Oslo sentrum også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå