Gå til innhold

noen her som har prøvd bekkenbelte?fungerte det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

evt hvilken type brukte du?var til fysio nå han anbefalte meg det.sliter veldig..huff.aldri trod det skulle gå an å ha så vondt.dette blir ett langt svangerskap..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA!

Jeg hadde fantastisk god nytte av det:) Fikk mye mindre vondt, og sov mye bedre om natta. Kunne også gå mye er (med krykker som avlastning)

Vil også anbefalle deg å ha en trykkavlastende pute å sitte på!

Skrevet

Jeg brukte det litt, men ikke pga bekkenet (rart, ja...). Jeg brukte det for å på en måte løfte magen litt. Var så tungt å gå, og det ble MYE lettere når jeg brukte bekkenbelte under magen. Ser for meg at det kan hjelpe ved bekkenløsning, ja. Holder på en måte hele området på plass. Jeg brukte et grått ett med velcro. Vet ikke helt hva det het...

Sikekrt ikke til så mye hjelp, god bedring, hold ut og lykke til!

Skrevet

oki hvor fikk du tak i puten?å forsto det som at det var flere typer belter,hva hadde du?

takk for svar

Skrevet

å hvor kjøpte dere beltene?

Skrevet

Jeg aner ikke hva beltet het. Jeg gikk til bandasist og fikk et jeg følte meg komfortable med. Et grått, tynt, enkelt belte med borelås.

Puten fikk jeg kjøpt gjennom fysio. Brukte den både på jobb og hjemme!

Skrevet

oki må dra å prøve meg frem da skjønner jeg.fysio tvilte på at det ble noe mere jobbing på meg..går hele dagen på stein gulv.så blir ikke akkurat bra av det..

Skrevet

Jeg kjøpte bekkenbelte. Har bare brukt det 2 ganger, brukte det når jeg støvesugde. Synes det fikk på plass bekkenet men klarer ikke å gå med det, det er ikke behagelig. Jeg kjøpte det for nesten 1000 kr.

Jeg går til fysio og trener med masterterapi og det hjelper mye mer. Det hjelper over en lang periode, så jeg trener med det 2 ganger i uken og det holder ting i sjakk.

Alle er forskjellig og reagerer forskjellig på ting.

Skrevet

Kjøpte det i Strømmen, men husker ikke hva butikken heter. Ligger en butikk nede i Oslo sentrum også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...