Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Klåfingra unger assa!!!!!!!!!1 Prøvd å endre skrift-størrelsen til stor eller størst, men hjelper ikke.... Trenger hjelp!!!!!!!!!!!!
It's all about me Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Prøv å bare åpne opp nytt vindu. Det har skjedd hos meg noen ganger, men husker ikke hvilken knapp det er du har kommet nær da. Men det var iallafall i de åpnede vinduene det ble forandret og ikke i de som ble åpnet opp etter det.
Lykkekløver Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Jasså nabo, kanskje du trenger briller he he he Neida, se øverst i høyre hjørne, der skal det stå 100%. Du har sikkert et tall under der et sted..
Mamsen og lillegutt Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 jeg vet ikke hvordan jeg kan hjelpe. men mini har gjort tastaturet mitt om til amerikansk tastatur.....det var styrete å ordne.....
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2008 Niiiiiiiice nå er det i orden!!!!!!!!!!!!!!! =) TAKK!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå