KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 På prekontroll på sykehuset og hodet til babyen er festet:):) Og siden jeg har så mye vondt i bekkenet/underlivet mente hun at babyen ikke kommer til å drøye særlig lenge!! Håper hun har rett, vil ha ut babyen nå!!!! :) *gledesrus*
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Åååååååå... blir så babysyk!! Vil så ille ha en til, men må vente litt. Lykke til;)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2008 Terminen er ikke før 22.juli, men hun kan gjerne komme før;)
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Hehe.. vet åssen du har det. Hadde det sånn i fjor. Ble satt i gang og fødte en mnd før termin. Det var godt;) Vra syk da, så ekstra godt at hun fikk komme;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå