Gå til innhold

Johoooo:) Vært hos JM;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

På prekontroll på sykehuset og hodet til babyen er festet:):):) Og siden jeg har så mye vondt i bekkenet/underlivet mente hun at babyen ikke kommer til å drøye særlig lenge!! Håper hun har rett, vil ha ut babyen nå!!!!

 

:):):)

 

*gledesrus*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååååååå... blir så babysyk!! Vil så ille ha en til, men må vente litt. Lykke til;);)

Skrevet

Terminen er ikke før 22.juli, men hun kan gjerne komme før;)

Skrevet

Hehe.. vet åssen du har det. Hadde det sånn i fjor. Ble satt i gang og fødte en mnd før termin. Det var godt;) Vra syk da, så ekstra godt at hun fikk komme;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...