Gå til innhold

middagstid:) hva skal dere spise i dag jenter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag blir dt koteletter og poteter hvis ikke være blir bedre, for da griller vi nok laksefileer og har salat inntil:)

hva skal dere ha i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag blir det pasta bologonese gryterett, med salat og brød til.

Gidder ikke noe st.hans feiring, det øser ned ute.... :-(

Skrevet

Grillings idag! :-) Vi har tak over verandaen, så sender mannen min ut og griller og så spiser vi inne. Hjemmelaget potetsalat og grønn salat til. Nam nam... Gleder meg!

Skrevet

skal lage hjemmelaga blomkål suppe :o) nam nam

Skrevet

å høres godt ut M@mmis!. kansje jg får gjøre dt samme,;) sende mannen ut for å grille og spise inne, foreløpig er dt sol på hverandaen men vet ikke åssen været er kl 17.00 da han kommer fra jobb:::P

Skrevet

Kjøpte meg en sånn pakke med toro kinamat(de sorte med rødt mønster) synes de er supergode. Hakker opp noen koteletter og setter igang.. Masse gode grønnsaker,og vips- kinamat! ;o)

Skrevet

Har lovet Cornelia pannekaker i dag:)

Skrevet

KineMor♥Cornelia_hØyGrAvId:)

å ja, men jøss. pannekaker er jo kjemedigg, sku ønske dt var sunt bare;) hehe

kos dere:)

Skrevet

I dag blir det kyllingwok med grønnsaker og nudler, med chop sueysaus! Namnamnam! :)

Skrevet

indrefile blir det her, men vet ikke hva jeg skal ha til enda.. hmm

Skrevet

Idag blir det fullkornsbaguetter med salat, ost og skinke til middag her!hehe:D

Senere skal vi til foreldrene mine og grille, sammen med begge besteforeldreparene mine:) Blir nok koselig. Kanskje vi skal fortelle at de skal bli oldeforeldre igjen, men får se...:)

Skrevet

I dag det noe så enkelt som pølser og potetstappe (himlaga potetstappe)

Skrevet

Vi tre :)

å nam,dt hørtes godt ut.. hvordan lager du dt?

fyller du de eller hva?

Skrevet

Krydrede laksefileter i ovnen,kokte poteter, agurksalat og rømme:) naaaaaam:)

Skrevet

I dag blir det fløtegratinerte poteter fra i går, sammen med løvbiff + diverse tilbehør. Blir ikke den store Sankthans-feiringen utendørs, koser oss inne og feirer at det er fotball-fri kveld! :D For det er det ikke sant..? ;)

I dag kjøper jeg også med meg tre røde roser hjem til min kjære, bare fordi jeg er så glad i han + at det er altfor lenge siden han fikk blomster av meg! Så jeg satser på en fin kveld.. :)

Skrevet

skal til ei veninne og der skal vi spise bakt potet med bacon, rømme, mais og grillkrydder;) Naminam;))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...