Gå til innhold

Flere som skal til Lillehammar sykehus denne uka??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal inn i morra ettermiddag, skal settes igang onsdag morning.... Flere som skal inn rundt da? Skal jo ligge på rugekassa i mange dager, så hadde vært koselig å vite om noen andre skulle dit, er kjedelig å ligge alene å vente..... :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen planer om det, men jeg håper jo gjerne jeg skal dit i natt ;)

Noe jeg helt sikkert IKKE skal, så nei, jeg skal nok ikke det..

Men lykke til da, så spennende :)

Dem er kjempeflinke der!!

Skrevet

Hvorfor blir du satt i gang da?? Hvis jeg kan spørre..

Jeg kunne gjerne tenkt meg en tur dit snart, men må vel vente litt tror jeg..

Skrevet

Jeg har nok også litt tid igjen før jeg skal dit...

Termin 13. juli..

Enn dere andre som også skal dit? Når har dere termin?

Masse lykke til på onsdag!!! Kan du ikke gi oss en tilbakemelding på hvordan det var der? Jeg er førstegangsfødende, og veldig spent...

Skrevet

Linn<3Høygravid: Skal settes igang pga forstørret nyre som gir meg massive smerter i ny og ne... Lege og JM (og jeg å for den saks skyld) mente at nå var det nok med smerter og problemer for min del, og siden det er så nærme termin så ville de sette meg igang.. Håper det går bra å sette meg igang, funker jo ikke alltid på førstegangsfødende, og da risikerer jeg KS:( Vil jo helst slippe det... Men jeg orker ikke å gå meg nyreproblemer heller, for det er VONDT!

Skrevet

Huff, har du vært mye plaget hele svangerskapet?

Håper det går bra med igangsetting, og at det hele vil bli en positiv opplevelse for deg.

Jeg har hørt av flere at slike nyreproblemer i seg selv kan være mye verre enn en fødsel.. Så da skjønner jeg godt at du vil bli ferdig.

Masse masse lykke til i allefall.

Skal krysse fingre på onsdag!!!!!!!!

Skrevet

Nyreproblemene startet i mai/juni, men jeg har hatt 4 UVI gjennom svangerskapet, så det har nok vært et problem lenge, bare ikke blitt merket skikkelig før det tok helt av... Har en god del forstervann i tilegg til at jeg er veldig lav, så baby klemmer litt mye på nyre og urinveier... Så den venstre nyren min får ikke tømt seg skikkelig...

Ja det er DRITVONDT, jeg har godtatt de fleste smerter gjennom svangerskapet, men akkurat dette er ikke levelig uten smertestillende.. Ei som jeg lå på rom med første gang jeg var innom med nyre mente at nyresmertene var like i intensitet som KRAFTIGE rier, men man får ikke noen smertefrie perioder som man får mellom riene, derfor det er så smertefullt.... Takk for fingerkryss;)

Skrevet

Hei igjen.

Da skal jeg til Lillehammer sykehus i morgen 8.30...

Vannet gikk mellom halv to og to...

Så om det ikke skjer noe innen det, skal jeg dit 8.30.

Så da møtes vi kanskje der da...

Skrevet

Så heldige dere er... Jeg vil også i veien.. Har termin 24 juli=/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...