Gå til innhold

et spm til dere gravide, plis svar

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen av dere som har teste pos på el test ved IKM og så fått negativ grav - test...? eller fikk dere positiv grav-test?

jeg vet når jeg hadde el, har nå testet med el-test og fått like pos utslag som da jeg hadde el... men tør ikke teste med grav-test sååå redd for å bli skuffet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en graviditetstest!! Jeg testa neg med el-test dagen jeg testa pos på grav.test! Krysser fingrene!

Skrevet

uff.... men er så redd at det blir negativt svar etter så lang prøving.... kanskje jeg tester i morgen

Skrevet

Hvilken test har du?

Skrevet

Jeg tok en eggløsningstest på ikm dagen for "tull", og da den viste pos, tok jeg en grav test som også ble positiv ;) testa deretter med en graviditetstest til, også positiv!

Skrevet

Da BØR du ta en test! Vi venter på resultat:) Jeg forstår du er redd for å bli skuffet! Vi prøvde i 1,5 år med førstemann, så har hatt mine skuffelser, men jeg tror du er gravid jeg! KOM AN!

Skrevet

jeg har også prøvd i 1,5 år denne gang, har vert igjennom en del i det siste... Fått diagnosen PCO, hatt masse plager med en cyste som jeg fjernet ved en kikkhullsoperasjon 24 april, lange ustabile sykluser... jeg kan ikke tro at jeg har vert så heldig at det har klaffet på 2 pp etter operasjonen.. men håper jo på å komme inn til dere snart

Skrevet

Skal du teste i morgen da? Hold oss oppdaterte!

Skrevet

Om jeg ikke får mensen i dag så blir det vel kanskje til det... Håper så inderlig jeg kommer inn til dere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...