Nanna _L Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Hei, har 4 dager igjen til termin.. Det er jo ikke lenge igjen, men likevel føles det som om det er flere uker kvar.... Må si at jeg bynner å ser frem til h*n kommer ut, gjerne idag =)
C@milla *EMIL* Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Jeg har hele 63 dager igjen idag ) Men godt med mye tid, har ikke fått gjort halvparten av det jeg hadde planlagt enda:o)
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 43 dager igjen....så om tre dager er jeg høygravid! Selv om jeg allerede føler meg sprengt ;-) (er det ikke 40 dager de sier, om n år man kan kalle seg høygravid?)
Sj¤kkus med prinsen i magen Skrevet 23. juni 2008 #7 Skrevet 23. juni 2008 14 dager igjen - har så vidt begynt å pakke baggen min..
Elisin m gutt ute og pike inni Skrevet 23. juni 2008 #8 Skrevet 23. juni 2008 Kommer ikke inn på min side, men det er vel ca 55-60 dager igjen....Er superstresset fordi jeg skullebytte termindato og etterpå funker ingen ting. Er så redd for å ha mistet mine ca 80 dagbokinnlegg.... har sendt dem 2 mail og ikke hørt noen ting buhuhuu
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 23. juni 2008 #9 Skrevet 23. juni 2008 har 16 dager igjen,å kan godt komme nå!! er lei av bekkenløsning å ikke klare å leke med min 2 åring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå