2prinsesserogbim Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Den slo ut positivt, som den også gjorde rett før helga.. men våger alikevel ikke teste med grav -test er så redd for negativ
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Hvorfor ikke teste med en "skikkelig" test nå når du er over IKM? Er vel mange som har fått positive El-tester og som har vært gravid ja
2prinsesserogbim Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2008 fordi jeg er så innmari redd for å få negativ... jeg vet at alt kommer til å falle i grus om testen blir negativ... syns jeg har vert gjennom så masse denne lange prøvinga...
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Ja det er nedtur det ja, men samtidig så må du jo teste deg en gang? Er du langt over IKM da?
2prinsesserogbim Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2008 IKM fredag, men er 14 dager over el i dag.... Får se om jeg tester i morgen om jeg ikke får tanta i dag
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Å? Spennede da! Håper at du tester pos på en g-test også.. Hvordan liigger det an med tempraturen da?
2prinsesserogbim Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. juni 2008 håper det ja... tempen holder seg oppe.. ikke steget, men ikke synket sånn som det pleier når jeg får mensen... el testen er vertfall mye sterkere nå enn med el også
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #8 Skrevet 23. juni 2008 Ja, det er jo to lovende ting da! At tempen holder seg høyt er jo kjempebra! Du må nå ta en test før eller siden, og dere har jo prøvd så lenge at det er virkelig på tide at du blir gravid. Ville testet jeg... Er du ikke nysgjerrig da??
2prinsesserogbim Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 23. juni 2008 Jo er jo det.... viste sambo el testen som jeg tok da, litt av teststreken er sterkene enn kontrollstreken faktisk... ja jeg er kjempe nyskjerrig, men er mer redd for skuffelsen... men jeg vet jo at jeg må ta en test før eller senere uansett
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #10 Skrevet 23. juni 2008 Såpass ja? Jeg har ikke noe erfaring med å bruke EL-test som g-test da, men har jo hørt om det. Skal i hvert fall krysse fingrene for at det har klaffet for dere denne gangen!
2prinsesserogbim Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 23. juni 2008 Ikke jeg heller.. har ikke så mye erfaring me di i det hele.. brukte di bare denne mnd for jeg skal på kontroll hos gyn 16 juli, for å skjekke hvordan sylusene ligger an etter operasjonen. Da ville jeg vite akkurat hvordan ting låg an slik at jeg får den hjelpen jeg trenger men,håper jeg heller kan si at jeg er blitt gravid da =)
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #12 Skrevet 23. juni 2008 Ja, slik tenker jeg også.. Nå har ivf-ballen begynt å rulle for oss, så da hadde det vært typisk om det plutselig klaffet.. Har du vært på lap eller?
2prinsesserogbim Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 23. juni 2008 jeg har vert inne å fjernet en cyste som har plaget meg siden juli/aug, operasjonen hadde jeg 24 april.... før det så har jeg hatt laaange ustabile sykluser, og i tillegg fått diagnosen PCO... så nå er syklusene stabile=) så nå sitter eg og moter meg opp til å ta en test.... vet ikke om jeg tar den i kveld.. eller om jeg tar den med morgen urin i morgen... nå skal jeg på butikken å handle så jeg får noe annet å gjøre på
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #14 Skrevet 23. juni 2008 Å, herrgud så spennede da! Ei venninne av meg ble gravid etter å ha prøvd i 5 år syklusen etter at hun fjernet en cyste! Kanskje det var det som skulle til for at det klaffer for dere også?? Håper at du tester i dag, jeg skal dra bort i morgen, og jeg er sååå nysgjerrig!!
2prinsesserogbim Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #15 Skrevet 23. juni 2008 les det nye innlegget mitt du, for jeg er super frustrert nå...
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #16 Skrevet 23. juni 2008 Ja, leste det. Slim trenger ikke å bety noe. Jeg har også "EL-slim" uten at jeg har EL noen ganger.. Ta en test du!
2prinsesserogbim Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #17 Skrevet 23. juni 2008 oki=) det var bra..... nå ble jeg litt letter... men er det ikke bedre om jeg tar test med morgen urin? en drikker jo å spiser gjennom hele dagen, og når en har gått masse på do, så viser det vel ikke like godt eller
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #18 Skrevet 23. juni 2008 Ja, kommer vel litt an på testen også. Det er nå før IKM at det er viktig å teste på morgenurin. Det er vel best å teste på morgenen uansett da, men det kan jo slå ut på kvelden også.
¤A-09¤ Skrevet 23. juni 2008 #19 Skrevet 23. juni 2008 Hei! På de bruksanvisningene(grav.test) jeg har lest, står det at dersom du er over IKM trenger du ikke vente med å teste på morgenurin. Det er uansett ditt valg, og jeg krysser alle fingre og tær for deg:-) Lykke til!
2prinsesserogbim Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #20 Skrevet 23. juni 2008 jaja, vi får se når jeg klarer å mote meg nok opp til å ta en
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 23. juni 2008 #21 Skrevet 23. juni 2008 heisann, ser at du mulig er gravid. Tenkte jeg skulle oppsummere litt. Dersom begge strekene på EL testene er like sterke, da er testen positiv. Da er det to mulige. Enten er man gravid, ellers har man EL. Dersom du vet med 100% sikkerhet at du hadde EL for 14 dager siden, så er du melst sannsynlig gravid, mes LES, KUN DERSOM begge strekene var like sterke. Når man er over IKm så kan man ta en gravditets test uten morgen urin. Så berre hopp i det, ta en test
2prinsesserogbim Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #22 Skrevet 23. juni 2008 fullt klar over det... og det var di også... jeg er 99.999999% sikker på at jeg hadde el. hadde el slim, pos el test, tempen steg... så om jeg ikke da har hatt el så skjønner jeg vertfall ingenting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå