AnonymeAnine Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Jeg trodde at babyen skulle bli mindre aktiv i magen før fødsel, men min baby er "villere" enn noen gang! Her er det action hele døgnet nå, nesten. Noen med samme erfaring? Jeg er 3 dager over UL-termin. Jeg har forresten kjøpt Microlax i dag i håp om å sette igang noe. Noen med erfaring med det???
Nr3påG3jenter:) Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Min lille i magen har också blitt kjempe aktiv den siste uka, hon sparker så det gjör vondt, magen står ut flere cm når hun sparker som verst!! Antar att det er dårligere med plass inne i magen nå på slutten!
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 fikk tips av vennina mi til og lage dip hun har spist dette rett før fødsel begge gangene.. cultura, masse hvitløk, peppermix og grillkrydder... eller majones, masse hvitløk og litt melk og ha på brødskive.. Så det skal prøves, men man må jo være moden, om ikke så rensker det hvertfall opp i systemet før fødsel :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå