Gå til innhold

Tilbake fra legen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Graviditetstesten der ver negativ, noe som sikkert betyr at kroppen har ordnet opp på egen hånd. Veldig glad for akkurat det! Er jo ikke en skikkelig graviditet når man begynner å blø dagen man tester positivt.

Skal til GU og UL neste uke, bare sånn for sikkerhetsskyld siden det tok så lang tid før jeg begynte å blø skikkelig mye.

En god ting kom ut av dette da; Jeg vet nå med sikkerhet at jeg er klar for et nytt svangerskap! Mannen min er klar han og! Så nå er det ned på senteret og handle inn hostesaft og Wild Jam, funka sist (tror jeg da...:).

Gleder meg masse til å være prøver igjen (denne gangen var som sagt bare et hendelig uhell) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er dette wild jam? Dere snakker så mye om det....

Skrevet

Ka e wild jam som dokk prøve alle? og hostesaft? kordan??? :)

Skrevet

Hei!

Det var jo litt trist at du ikke var gravid, men kjempebra du går på med nytt mot :) Håper den neste spiren sitter kjapt og godt :) Lykke til!

Svar til dere andre to over her: (Kopiert fra et annet innlegg).

Tanken er at hostesaften skal tynne ut slimet i skjeden, på samme måte som den gjør med slimet i lungene, og dermed gjøre det lettere for sædcellene å svømme i.

Men det finnes ingen vistenskaplige bevis for at det øker sjansen for å bli gravid. Mengden slim er like viktig som konsistensen, og hostesaften vil ikke påvirke dette.

Wild Yam skal være med å stabilisere syklusen, for de som har lang eller veldig kort syklus, så grovt sett! Søk på ordet Wild Yam, får du/dere opp mange innlegg på dette :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...