Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Jeg misstrives skikkelig i jobben min, det kreves så utrolig mye, knall harde budsjetter, enorm kompetanse,en skal stille opp ekstra osv osv osv. Har vært der 8 år, og det kreves bare mer og mer.Kjenner jeg er helt utslitt... Men, har nå endelig tatt et standpunkt, jeg sier opp 1.august. Har tre mnd oppsigelse, og håper virkelig jeg finner noe i løpet av de tre mnd. Hva slags jobb har du, og trives du ?
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Jobber i skobutikk. Trives ikke!! Altfor lite "action" for min del..altfor rolige dager... Og så liker jeg ikke sjefene,eller kollegaen min.. Så skal ikke tilbake der etter endt permisjon nei...)
fru tekopp Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Jeg er skikkelig lei av jobben min. Har søkt andre jobber i over ett år, men får ikke noe, pga lang oppsigelse. (3 mnd) Har også vært her i over 8 år nå. Men det som var veldig godt, var at jeg sa opp jobben min i april! Etter det haglet det med jobbtilbud og intervjuer! Det er bare å stå på og legge inn CV der du kan. Manpower har et veldig bra oppsett! Lykke til! Jeg vet ikke hva du driver med, eller hva du ønsker å drive med, men det går helt sikkert i orden! Og en eller annen jobb får du helt sikkert. Kanskje du til og med får en "drømmejobb", uten at du er klar over det? Håper det går bra!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Jeg stortrives! Fantastiske kolleger -en nydelig sjef og "min egen sjef" over timeplanen. Er lærling her da, så har bare tre uker igjen før jeg skal tilbake på skolebenken Nå jobber jeg som grafisk designer og det er fantastisk morsomt!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Takk, fru tekopp. Planen er å kontakte div. bemanningsbyråer, og satse på hjelp derfra. Det er utrolig destruktivt å være i en jobb man ikke trives, så det skal bli godt å finne på noe annet. takk igjen, fru tekopp for oppmuntrende ord....kanskje drømmejobben ligger rett "rundt svingen "
fru tekopp Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Jeg har mange navn og kontakter rundt om i Oslo. Bor du i nærheten kunne du kanskje sendt meg en PM, så sender jeg deg noen tips? Er ikke sikkert jeg svarer i dag, men skal prøve å titte innom i morgen også! (Ja, jeg sitter på jobben og skriver og surfer hele dagen... Skal lære opp de andre, men..... Hmmmmmm...)
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #7 Skrevet 23. juni 2008 Jobber offentlig innen økonomi, innkreving og lønn. Trives ikke. Har også jobbet der i mange år, og føler det kreves alt for mye i forhold til den lønna jeg sitter igjen med. Tjener faktisk nesten det samme nå som jeg gjorde som nyansatt. Jeg har gjort den bommerten å få tre barn, og det gjør man ikke ustraffet når lønnsmidler deles ut. Ingen ting er tilrettelagt for meg som småbarnsmor. Jeg virkelig mistrives, og er sykemeldt for tiden pga depresjon. Blir redd når jeg tenker på at jeg kanskje ikke kommer meg på beina igjen heller. Så det er nok lurt å si opp mens du enda er frisk og oppegående og i stand til å finne noe nytt. Jeg er så nespysket av all dritten jeg har opplevd gjennom flere år, og at jeg føler det ikke er håp for meg.
trillemamma Skrevet 23. juni 2008 #8 Skrevet 23. juni 2008 Trives og trives.. Jo, jeg liker arbeidsmiljøet veldig godt, utrolig koselige kollegeer, men det har begynt å slite meg ut å jobbe skift. Det, samtidig med at jeg har vært på grensen til utbrent og at jeg har hatt en liten depresjon gjør at jeg føler behov for å skifte jobb. Jeg skal søke ny jobb når permisjonen er over. Gleder meg til det. :-)
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #9 Skrevet 23. juni 2008 Hi her! Takk igjen , fru tekopp for info osv. Jeg bor på Sørlandet , men takk likevel for fine innlegg. Til anonym 14:48 23.06.2008 Jeg er faktisk også sykemeldt nå, men det er pga nakken/hodeverk. Har vært det i snart 4 mnd, og er i ferd med å bli helt god. Faktisk bedre formnå enn jeg har vært på mange år. Mange av nakke problemene er kommet pga stress over flere år + en jobb som krever så mye at en enkelte dager sitter 8 timer foran data, uten å ha tid til verken å strekke på seg eller spise. Men,som sagt godt å endelig funnet ut at det beste er faktisk å si opp.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #10 Skrevet 23. juni 2008 Mellomleder innen salg og markedsføring. Stortrives med oppgavene, men ikke med teamet.. Har bestemt meg: Skal ikke tilbake etter permisjon!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #11 Skrevet 23. juni 2008 Hei. Jeg jobber i barnehage (ped.leder) og trives med jobben, men ikke med arbeidsplassen min. Sjefen stiller alt for høye krav og jeg føler ikke at jeg strekker til. Store barnegrupper, lange dager og kravstore foreldre sliter og. Jeg ble sykemeldt idag og er det frem til ferien min. Jeg har og bestemt meg for at jeg ikke skal tilbake dit etter permisjonen min. Må bare holde ut frem til dess... Ikke så vanskelig å få jobb om dagen takk og pris. :-)
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #12 Skrevet 23. juni 2008 Er assistent i barnehage og elsker jobben min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå