Gå til innhold

hvor lenge?


Stinemor_

Anbefalte innlegg

huff, vannet har gått, men det er fullt på ahus så har fått beskjed om å vente hjemme. Er så frustrert. Hvor lenge er det meningen at jeg skal vente? Begynner å bli litt nervøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff da.. Hørtes ikke noe morsomt ut.. Det var litt tidlig også, så synes du skulle fått førsteprioritet. Hva med ullevåll da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodet har festet seg da siden du måtte vente hjemme? Tror det er slik at det ikke er noe "fare" før det har gått ett døgn. Fått noe veer da? Prøv bare å slappe av og sov slik at kroppen er så utvilt som mulig for det som skal komme. Uansett masse lykke til, og bare mas litt på Ahus, du;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjip beskjed å få!

Men husk at selv om føden er full så skal du faktisk inn til en kontroll når vannet har gått. Jeg skal på Ahus jeg også, og jordmoren min fortalte at dersom vannet går, og det ikke er missfarget kan man reise på poliklinikken og bli undersøkt der.

 

Du vil jo uansett ikke bli lagt inn dør riene er godt i gang, evt senest tre dager etter at vannet går!

 

Nå er jeg litt spent på dine vegne da, siden det snart er et døgn siden du la inn innlegget her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble sendt til ullevål etter en stund, også ble jeg sendt hjem igjen etter en sjekk. Alt vannet hadde ikke gått, så jeg må bare være hjemme og vente. Begynner å bli litt utålmodig nå, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...