Kira77 Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Hei! Jeg er 30 år gammel og prøver å bli gravid. Har hatt 2 SAs (i uke 5 og 6), og har litt kort lutealfase (10 dager) med spotting flere dager før dette. Gynekologen min har tatt 1 blodprøve, 7dager etter EL og denne var litt lav fikk jeg beskjed om (vet ikke hva verdien var). Ingen seriemålinger er foretatt. I tillegg temper jeg, og temperaturen synker kraftig fra dag 8. Alt dette betyr vel at min progestronproduksjon kan være for dårlig til at et egg skal feste seg og evt forbli festet. Har nå fått resept på pergotime, som jeg skal begynne på neste syklus, samt crinone som jeg skal starte med med en gang jeg får positiv test. Men nå ser jeg at veldig mange får crinone som støtte i lutealfasen, også i naturlige syluser, og jeg har også lyst til å ta dette. Får selvfølgelig ikke tak i gynekologen min nå, så jeg lurer på om jeg bare skal sette igang og ta det etter eggløsning denne syklusen (til helgen ca). Kan det være skadelig på noen måte, jeg mener, det er jo mange som får det, og jeg har jo fått respept på det, så han mener vel at dette kan være noe for meg. Har lyst til å ha vissheten om at jeg har prøvd alt det jeg kan, og hvis crinone kan forlenge lutealfasen og evt holde på et befruktet egg så vil jeg jo ta det. Hvordan erfaringer har dere med Crinone?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå