Gjest Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Den 16. juni, 14 dager over termin og kun 3 timer før jeg hadde time til overtidsvurdering startet fødselen av seg selv med regelmessige rier (10 min mellom). Ved ankomst sykehuset tok de vannet, for å få litt fortgang på det. 3 timer etterpå var hun ute! Jeg vet ikke om dette skyldes timene med modningsakupunktur, men med 9 og 10-timers fødsler fra tidligere var denne helt klart både raskere og mer effektiv mtp riene. Ingen rifter fikk jeg, heller. Definitivt den beste fødselen jeg har hatt! Jeg fikk en epidural som funket kjempefint; jeg kjente riene godt, men brukte lystgass til å ta de verste smertene bort, Jenta vår var 4035 gram, 54 cm lang og 36 rundt hodet. En nydelig, mørkhåret liten skjønnhet! Lykke til, til dere som fortsatt går og venter!
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Alltid godt å høre om flotte fødsler. Håper min blir like fin. Hvem var det som tok modningsakupunktur på deg. Var det på sykehuset eller privatpraktiserende?
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Jeg gikk til en privatpraktiserende her jeg bor, siden sykehuset ligger litt lenger unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå