1baby,og 1 spire Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Når man har tint den opp, vil man da kjenne det på smaken vis der er noe galt med den. Smaker den fryste melka anderledes en den ferske? Hadde noe melk som jeg har fryst, som jeg hadde fylt på i en boks etter som jeg pumpet meg en dag. 2 omganger . Helse søster sa i dag at man ikke kan pumpe videre på noe som alt har stått i kjøleskapet. Så nå må jeg prøve å finne ut hvem det hvar, da jeg ikke har lyst til å kast all melka i fryseren og derfor lurer jeg på om man kan kjenne noe vis den er ødelagt. Takker for alle svar
Puddingmama Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Hehe, gi den til baby, viss han spytter ut så er det ikke ok, viss han drikker og er glad så den ok:) Vi hadde et uhell her med melk som hadde vært for lenge i frysen og det var ikke akkurat noen tvetydig reaksjon fra junior. Da smakte vi på melka selv og sa oss enig i at den ikke var god... I ettertid har vi smakt selv først;) Og siden de spytter ut med en gang viss det ikke er riktig smak, så er det ingen stor grunn til bekymring.. De drikker altså ikke dårlig melk og blir dårlige.
Sunniva78 har to små Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Melk som er fryst smaker lit annerledes enn fersk melk har jeg lest. Og man skal alltid smake på selv før man gir til babyen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå