Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg må kjøpe noen nye leker og takker for forslag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Doruller, runde steiner fra hagen (vasket godt ja), gamle fjernkontroller, alle slags baller, tøybøker, trygge kjøkkenredskaper. De fleste leker, både gamle og nyinnkjøpte, er stort sett kjedelige...

Skrevet

Hehe her i huset er det kjekkest å leke med ting en ikkje har lov til. Dukene i skuffen, blader i skuffen, fjernkontroller, ledninger og spesielt tørrmoppen som står i et hjørne ute på kjøkkenet :P

lekekassen står for det meste urørt på gulvet her :)

Skrevet

Hos oss er det fly-gåleke og fjernkontroller som er morsomst! ellers ledninger og dvd-cover. Tassen har masse leker, men de er ikke så morsomme lengre nå som han krabber så fort overalt og reiser seg opp. Da er det morsomst å få tak i ting som ligger i sofaen, på bordet eller andre steder han klarer å nå frem med de lange armene.....

Fly-gåleken liker han godt å hærje med, da reiser han seg opp og går en tur med den til det stopper i veggen. Den har i tillegg en propell som går rundt og mange knapper, så da er han opptatt med den en lang stund.

Skrevet

popp opp leker. Men aller helst som de fleste skriver her; alt som er ulovlig. ledninger, mob. pc....reise seg opp etter alt. Trykke på knapper, tv lysbrytere. Kjøpte en lekemob fra Ficher price med masse lyd og lys og alt mulig.. Den ble ikke interessant....kun den "kjedelige" min duger.

Skrevet

alt som er "ulovlig" ja =)

Klossar, og "putte"leiker....Har nokre boksar som er i ulik str. og farge, og desse er framleis kjempepopulære. Dei kan han bygge tårn med, banka dei saman, ha dei med i badekaret og ause vatn med osv. Cd'ar, mobiltelefon, brusflasker, badevekta, boksar t.d omegatreboksar m/pillar (lyyyyyyyyd)

Skrevet

Her er det stas å tømme veska mi med en gang jeg snur ryggen til, har fjernet alt "skummelt" fra den nå så hun får holde på:) Ellers er hun veldig glad i å lese bøker, ligger på gulvet og blar i dem og skravler for seg selv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...