ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 hjelp, har menstruasjonsopphold på over 3 måneder. Hjelp meg! Hva skal jeg gjøre? Går til en turnuslege, som ikke kan noe. Og alle dem andre legene har aldri ledig. /lite tettsted). Skal til gynekolog for utredning nå! Gleder meg!!
madde på pergo Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Svarte deg på min tråd også, men du må ha provera som kan hjelpe deg å få mens før du kan ta pergo.
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Hei! Ang pergo, så fikk jeg første resept med fastlegen, etter en telefonsamtale så fakset han den til apoteket. Neste gang fikk jeg en med gyn som jeg kunne bruke tre ganger.
lamor Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 jeg var først hos fast legen og så hos utredning på sykehuset 3 mnd etter. Men fikk ikke pergo av legen min i mellomtiden da han mente det ville gi feil diagnose på sykehuset. Legen på sykehuset gav meg 3 mnd pergo. Jeg har forøvrig normal mens syklus....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå