Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er student og skal oppholde meg langt fra fastlegen min i hele sommer. Han mente det ville gå greit å få en legetime på feriestedet, men det har vist seg å være vanskelig. Alle fastlegene her er fulle og privatklinikken ville ha 1500 kr for en svangerskapskontroll. Er det noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre? Er i Skedsmo i Akershus nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å kontakte halsestasjonen? Der har de kanskje en jordmor du kan få snakke med?? Hvis hun mener du bør videre til en lege er det vel lettere for henne å komme i kontakt med dem??

Er ikke lett å komme inn til sin egen fastlege heller........... Men nå er ikke jeg fra Akershus, så aner ikke hvordan ting fungerer der!

Lykke til uansett!!

Skrevet

Prøv å ringe Lørenskog legesenter på Fjellhamar.. Tlf 67 91 15 90

Gode muligheter for å få legetime der :-) Forklar situasjonen og hør om de kan hjelpe deg.. Men vær skeptisk til dr. Kovaleva.. De andre kan du trygt gå til :-)

Skrevet

Det var rart, jeg fikk svangerskapskontroll i Kragerø midt i fellesferien sist. Det er en by som mangedobler innbyggertallet om sommeren. Så på et så ordinært sted som det du er bør de i alle fall kunne presse deg inn et sted!

prøv i områdene rundt Det kryr jo av leger om man kan reise litt

Lykke til

Skrevet

Benterud Helsestasjon eller Fjellhamar helsestasjon tror jeg du greit kan få time til svangerskapskontroll på? De ligger ikke så alt for langt unna Skedsmo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...