Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Hei, har en aktiv gutt akkurat 2 år. Vi har også nå fått ny baby i huset. Sliter litt med å finne på aktiviteter vi kan gjøre som passer 2 åringen og som baby kan være med på. Skal ha 3 uker ferie nå hvor han skal være hjemme. Vi må ha noe å gjøre disse ukene om både barn og foreldre skal "bli gale". Han kjeder seg lett hjemme og da blir det ofte at han finner på ting han ikke skal og stemningen blir lett litt amper. Håper noen har masse gode forslag til aktiviteter - utflukter vi kan dra på.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Som å høre med selv for 1 år siden. Det er ganske vanskelig å finne på noe med baby og barn. Nå er mine blitt 1år og 3år - og alt er bare så mye lettere. Se fremover:) Dette liker mine barn å gjøre: Besøke åpen bondegård Mate ender Lekeplasser Fotball Sykkeltur (Du må løpe etter med vogn du da - ikke alltid like lett) På en vindfull dag: Drage Plukke blomster Bade ute (Babyen får kose seg i vognen) Vaske pappas bil Ellers er det jo gøy å besøke div. fornøyelsesparker, kjøre tog et stopp og tilbake, piknik og besøke museum.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Hvis babyen trives i vogna/bæresele er det jo mye man kan gjøre ute. Gutten vår er litt eldre enn din (snart 2,5), og ble storebror en måned før han ble 2. Det vi syns er morsomt å gjøre er å gå korte turer i nabolaget, mate fuglene ved fugledammen, lage oss niste som vi tar med ut og spiser når vi går tur, sparke ball, løpe om kapp, leke i sandkassa og i lekestativer/husker/sklier på lekeplassene i nærheten, treffe venner av oss. Inne liker han å tegne, male, pusle puslespill, bygge duplo, bygge togbane, leke med biler, se en film, bake osv. Siden dere er to voksne hjemme i ferien (slik jeg skjønte det) er det jo også enkelt å ta barna med på museum, åpen bondegård, stranda osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå